Zepter: csak a jutalék számít

Korábban már esett szó a Zepter International nemzetközi nagyvállalatról, most ismét velük foglalkozunk. Olvasónk mesél élményeiről és arról, miért nem lesz soha Zepter ügynök.

 így olvasva a blogot, én is tennék egy rövid észrevételt!

 Nos valóban, én is felfigyeltem az Expressben az asszisztensi állás irodában, NEM ÉRTÉKESÍTÉS hírdetésre!!!! Már ekkor gyanús volt, miért kell ezt ennyire hangsúlyozni, no de nézzük meg felkiáltással elküldtem az önéletrajzomat. Nagy meglepetés, még aznap válaszoltak, hogy várnak ekkor meg ekkor, itt meg itt, nos ami először feltűnt, hogy nincs a cégnek logója, a "hr"-es emailje, meg newdeal@.... NA ez édekese, ennek utánanázek, kiderült, hogy a new deal egy bejegyzett cég, aminek 2009.04.29- ei adatok alapján az APEH-nak 232.242.000 Ft adóhiánya van!!! 

 

Csak ezért mentem, be, hogy ezt  a kérdést feltegyem... DE ott érdekes meglepetesé fogadott, new deal-ről szó sem volt, ( ekkor jöttem rá, hogy ez csak e-mail cím...) helyette, egy tök általános duma...ami már az eleján gyanús volt, de azárt ott hagytam az önéletrajzot, és vártam a visszahívást. Másnap én is elmentem az előadsra...

 

Már az első percben rájöttem, hogy nekem, itt semmi keresnivalóm nincs...Az a stílus kifejzeten idegesített, am ott fogadott... Ezt a marketingdumát nem sokaáig bírom...de akkor úgy voltam vele,, megér mág két délelőttöt, hogy kitanuljam ezt a folyamatot, hogy lesz irodai asszisztensi feladatból 100%-ban értékesítés...Nos olyan kulcsszavak, mint "ajándék", az én szótáramban, semmiféle ellenszolgálatatást nem tartalmaznak, pláne nem a nyeremény...De ez még talán bele is férne, a legnagyobb szemétség, hogy mindig csak rész információkat közölnek...az mág szép lassan teljesen ellentmond mindannak, ami miatt bejött az ember...

 

Nos én tanulni mentem oda, hogy kitapsztaljam ezt a folyamatot, nem tagadom az elején úgy voltam vele, hogy egy két hétig a munkát is kipróbálom...de erre hamar rájöttem, hogy képtelen vagyok... Már csak a miatt is, mert nem "merném" használni a Zepter nevét...egyszerűen én magam sem bízok benne, hogy várhatnám e, hogy más bízzon...Én nem tudok valami melett kiállni, ha nem azonosulok vele....Nos ezzel nem tudok azonosulni.

 

A hab a tortán, a "menedzserek" -kel való találkozás volt...Mindneki ( persze nőket kivéve)  öltönyben, de közben rövid zselézett haj... ( ez nekem egy kicsit ellentmondás...)

 

De az aigazán drámai az volt, mikor az egyik előadásról mentem ki, és szembe jött egy egy idős nénike...egyszerűen nem tudtam a szemébe nézni, annyira hajlott volt a háta...visszanézve, épp láttam, hogy egy hasonló korú urat kísár ki valami 18 éves fiú, nagy kaorokkal tessékelve, közben be nem áll a szája...Látszik rajta, hogy az Úr egy cseppet sem érdekli...( csak a jutalék dollárjelecskéje csillog a szemében....) No itt sokaltam be, úgy voltam vele, hogy vizsgázni elmegyek, hogy lássam, mégis hogy megy ez...de egyszerűen nem bírok többet ebből...

 

Kifelké menet, fel akartam menni, a menedzseremhez, de mint ahogy előtte, most sem sikerült elérnem...( tulajdonképpen azt sem tudom, hogy létezik-e...bár ez mindjárt kiderül, mert felhívom, és megkérdezem, hogy mi a véleménye a 2008.évi XLVII. törvényről, vagyis a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilamáról...



 Nos nem leszek Zepter ügynök, az biztos, és óvok mindenkit, hogy hasonlóba belesodródjon, és én még csak a jéghegy csúcsát láttam...mi lehet itt még??? 

 Egy majdnem áldozat...

 

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre várja Erynnis.

Mindenkit arra szeretnénk buzdítani, hogy bátran írja le a cég (vállalat, stb.) nevét, ahol visszaélésekkel, diszkriminációval, és egyéb jellegű munkahelyi terrorral találkozik !!! Természetesen nem kötelező, de nagyon örülnénk neki.