2 millióval lettem rövidebb

Olvasónk a Waberers Holding Zrt-nél dolgozott és körülbelül 2 millió forinttal rövidítették meg. Én pedig még mindig ramatyul vagyok, de már egy fokkal jobban, mint tegnap, vagy tegnap előtt.

Sziasztok!

Kb másfél évet bírtam a Waberers Holding Zrt-nél. Mikor odamentem
ígértek kb 400 ezer Ft fizetést. Sajnos ennyit sohasem kaptam kézhez.
Mindig megígérték hogy utánnanéznek a dolognak de nem sokra mentem
vele.

Ugyanis vagy a napidíjjamat vagy a kilométerpénzemet nem fizették ki.
Hiába dolgoztam hétvégén, ünnepnapon, túlórázva stb ezt szintén nem
vették figyelembe és nem kaptam meg az utána járó fizetségemet sem!
Sőt ezt még tetőzték azzal hogy túlfogyasztás címen levontak tőlem
mindig jópár liter üzemanyagot. Persze véletlen sem a valódi hanem
irreális árakon. Volt olyan mikor 1 liter üzemanyagot 1500Ft -ért
számoltak el felém. Arról nem is beszélve hogy túlfogyasztásom sohasem
volt, (az APEH:norma szerint,)sőt amikor a kamionom még megtakarított
is a cég akkor is túlfogyasztást számolt el.

Elmondanám hogy a tankból soha nem loptam ki 1 liter üzemanyagot sem,
klíma nem volt, télen pedig fagyoskodtam hogy a gázolajkályha
fogyasztását se tudják 1500Ft/ liter árral levonni tőlem.
Külföldről havonta egyszer jártam haza pihenni ennek ellenére volt
olyan hónap mikor a havi fizetésem 10 ezer Ft alá esett. Komolyan,
10 ezer alatt utaltak a számlámra, nem hittem a szememnek. Papírokon
hivatalosan volt olyan hónap is mikor 500 ezret kerestem de én nem
vettem észre.

A reklamációs osztályon mindig hitegettek engem hogy majd javítanak,
sőt néha 1-2 ezer Ft-ot jóvá is írtak de soha nem kaptam meg a valós
engem illető összeget!
Ezekután már tudtam hogy a cég miért hirdeti tévében, rádióban stb
hogy munkatársakat keres... Ugye az a cég ami a mai világban munkaerőt
keres minden médiában becsalogatva az embereket az már eleve gyanús.
Pórul is jártam vele, annyi előnyöm volt hogy legalább lett nemzetközi
árufuvarozói gyakorlatom így eltudtam helyezkedni egy másik cégnél.
Persze maga a kilépés sem volt egyszerű, egyszerűen nem voltak
hajlandóak elfogadni a felmondólevelemet, hosszú idő után kaptam meg a
papírokat, erre az időre TERMÉSZETESEN nem fizettek, a kaukciót is
csak hosszas reklamáció után voltak hajlandóak visszautalni határidőn
túl.

Engem kb 2 millió Ft-al rövidítettek meg, ennél a cégnél a
szervezetbűnözés, könyvelési csalások stb mindennaposak.
Egy könyvelőnek megmutattam a bérlapokat, járatelszámolókat stb és
megállapította hogy szemfényvesztés az egész, akkora (szánt szándékos)
hibák vannak bennük hogy egy pert tuti megnyernénk ellenük. Ügyvéddel
is egyeztettünk. A céggel megpróbáltunk peren kívül megegyezni, meg is
ígérték hogy kifizetik az általam vélt egyszeri ajánlatot amivel ők is
jól jártak volna meg én is hogy nem kell éveket várni a pénzemre a
pereskedés miatt. A cég az ígérete ellenére nem fizetett, hiába kértük
szép szóval vagy fenyegetéssel egyszerűen hiszik hogy a multi cégek
mindent megtehetnek. Tényleg mindent megtehetnek?Van e még törvény ami
megvédi az egyszerű munkavállalót?

Kérem a volt kollégákat akik szintén a Waberersnél dolgoztak és
ugyanígy jártak hogy keressenek meg engem (e-mail cím a
szerkesztőségben) és fogjunk össze egy munkaügyi per erejéig.
Rendelkezem igen nagy számú bizonyítékkal (bérlap másolat, tachográf
korong másolat stb) amiben megdönthetetlen bizonyítékok vannak a cég
ellen.