Mindenkit megmotoznak

Sziasztok!

 

Egy nagy állami cég alkalmazottja vagyok, nem rég kerültem ide, miután elveszítettem korábbi állásomat. A munka elég nehéz, de nem panaszkodok, örülök, hogy sokakkal ellentétben nekem még van hol dolgoznom.

 

A problémám a vezetéssel, egészen pontosan a módszerükkel van. Az még hagyján, hogy minden lépésünket kamerák kísérik, ezt már kezdem megszokni. Az is rendben van, hogy mobiltelefont nem lehet bevinni, bár azt nem értem, hogy a nem kamerás telefonokkal mi a probléma.

 

Ami igazán zavar, az a biztonsági trollok viselkedése. Minden műszak végén konyíttatják a csomagokat, beletúrnak, majd ezután következik a motozás. Tisztára olyan ,mintha 40 évet visszamentünk volna az időben. Arra is volt már példa, hogy a női kollégákat is férfi motozta, hiába szóltunk neki, hogy ehhez nincs joga, azt mondta ez a feladata, maradjunk csendben.

 

Lassan úgy érzem magam, mintha börtönbe kellene mennem, amikor munkába indulok. Amint tehetem, új munka után nézek.

Címkék: állás