A call centeres munka mindennek az alja

Kedves Blogszerkesztő!

A napokban találtam rá erre a blogra (45 éves vagyok, kicsit le vagyok maradva az internet világában), a lányom hívta fel rá a figyelmemet. Nem tudom, hogy call centeres munkával kapcsolatos panasz érkezett-e eddig, gondolom igen, hiszen ha valahol van munkahelyi terror, az az ügyfélszolgálat. Iszonyatosan nehéz felvételt nyerni, utána pedig éhbérért kell robotmunkát végezni, persze azt elvárják, hogy mindenhez jó pofát vágjunk, és végig kedvesek legyünk az ügyfelekkel.

 

Én 45 éves létemre sokáig egy ilyen helyen dolgoztam (sajnos az élet úgy hozta, hogy nem tudtam magas képesítést szerezni, és nem szeretném elárulni a cég nevét, mert félek, hogy még valami bajom lehet belőle, de annyit elmondhatok, hogy egy nagy multiról van szó, több száz call centeres alkamazottal), de nemrégiben elfogyott a cérna, felmondtam, miután a huszonéves főnököm a munkarend beosztással kapcsolatos kérésemre (szerettem volna átkerülni délelőtti műszakra) annyit felelt: Klárikám, a rohadt életbe, mondtam már, hogy nem!

 

Egyébként is, én a te helyzetedben nem nagyon ugrálnék.Ha nem tetszik ami van, akkor el lehet innen menni. Most pedig folytasd a munkát. A káromkodásokat nagyjából kihagytam.

Lehet, hogy érzékenynek tűnök, de nekem ezzel betelt a pohár,

hiszen az anyja lehetnék, és bár a főnököm, a tisztelet nekem is kijár.


Szintén a lányom mutatta meg ezt a videót a Facebookon, amin ismét felpaprikáztam magam: https://www.youtube.com/watch?v=1zqjE-iHMK8,

 

Nem értem, hogy miért kell a nevezett mobilszolgáltatónak kifiguráznia a call centeres munkát, gondolom, akik ezt kitalálták, még soha nem ültek egy percet sem egy szűk kis dobozban, és válaszolgattak naphosszat szinte ugyanazokra a kérdésekre. Értem én, hogy ez vicces, de nekem rossz érzésem támadt miatta. Ettől függetlenül lehet, hogy elmegyek erre a nyílt napra, hogy végre én legyek az ügyfél oldalon, és olyan kérdéseket tehessek fel amilyyet csak akarok, hiszen úgyis kedvesen kell válaszolniuk.


köszönöm, ha végigolvasta a panaszáradatomat!

szeretettel üdvözlöm a blog szerzőit!


Klára
 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.comcímre!

 

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!