Mi is csaltunk, csalj te is

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.

Kedves Blog szerkesztők!


Lelkesen olvasom a blogot egy ideje, és reméltem nem lesz soha szükségem arra, hogy írjak, de most kicsit tehetetlennek érezzük magunkat.


A helyzet a következő:


Édesanyám lassan 10 éve az egyik nagy hiperben dolgozik. Ez idő alatt egész magasra küzdötte fel magát, nem is volt különösebb gond sem neki a munkáltatóval, sem a főnökségnek vele, rendesen, becsülettel dolgozik.


Májusban kisebb egészségügyi gondja akadt, amikor is a háziorvosa jelezte, hogy nem érvényes a TAJ száma, vagyis valami gond van a TB fizetéssel, kérdezzen rá a munkahelyén. Ez meg is történt, azt mondták, valami gond volt a OEP-nél, ami miatt nem kapták meg a befizetett járulékot. (Nekem már ez is gyanús volt...)


Két hete ritmuszavarral kórházba vitték anyukámat, amikor is közölték vele a kórházban, hogy nincs érvényes biztosítása, valahogyan oldja meg, hogy legyen, nehogy gond adódjon a további kezelésekkel. Ismét értetlenül állt a munkaügy (vagy legalábbis úgy tettek) a dolog előtt. Édesanyám felhívta az OEP-et, ahol elmondták neki, hogy a munkáltatója 2010. október óta szünetelteti a befizetését. De természetesen a fizetéspapíron ahogy korábban, továbbra is szerepelt a levonás.


A dolgot azóta sem tudták megoldani, csak ígérgetnek, tanácsként annyit kap, hogy írassa fel más valakinek a nevére a gyógyszereket amiket most szednie kellene... (Magyarul mi is csaltunk, csalj te is...)


Kérdésem lenne, hogy mit lehetne tenni az ügy meggyorsítása érdekében, hogy ne kerüljön veszélybe az állása, illetve, hogy ha nem oldják meg továbbra sem, akkor hová lehet fordulni?


Előre is köszönöm!
Üdvözlettel:


K. Zsuzsanna