Így keres munkaerőt a Zepter

Nem rég én is belevettem magam az álláskeresésbe, hogy diplomámhoz
megkeressem a nyelvvizsgára valót. Gondoltam valamilyen irodai munka
lenne jó lenne. Amire megfeleltem asszisztenciára (ahol nem vakgépíró
és öt nyelven beszélő titkárnőt, asszisztenst kerestek) a Váci út
191-be kellett időpontra megjelennem. Irodai háttármunkára kerestek
embereket, és a termék bemutatóval egybekötött munka tájékoztatón
érdekes módon, a munka értékesíteni lett volna.

 

 

Volt ott egy hölgy aki TB ügyintéző munkakörbe hívták be, a többi ugyanúgy irodai háttérmunkára jelentkezett és nem értékesítésre. Furcsa volt, mert se
a hirdetésbe, se pedig a válaszlevélben egy szóval nem említették hogy
Zepter keres munkatársakat, és értékesítésre. Sajnos se a hirdetések
szövegét se a hirdetés linkjeit nem tudom elküldeni mert már törölték.
Konkrétan tegnap voltam az "állásinterjún" és ma reggel nem tudtam
megnyitni a hirdetéseket.

 


Én a jó fogás. hu oldalon találtam a rájuk, de volt a profession.hu és
express.hu is. Hárman kerestek egy időben a Zeptertől időpont
egyeztetés céljából. Mind a három hirdetés - emlékeim szerint-
teljesen más szövegű volt, semmi nem utalt arra hogy hova is keresnek.

 


Szerintem ha ott végig kérdeztem volna az embereket, mindenki teljesen
máshonnan és szöveggel, sőt mi több, munkakörrel jelentkeztek volna!
Nem vagyok biztos benne, de ez nem teljesen kóser. Jó lenne ha többen
is tudnának erről a fifikás dologról, hogy aki rendes tisztességes
állást keresnek véletlen se töltsenek időt ezzel.
Ezek az email címek biztosan Zepteres munka:

 


horjanos101@gmail.com
manager.budapest@gmail.com
jobinterju@gmail.com
n.carlos@freemail.hu

 

Nagyon piszkálja a csőrömet hogy engem olyan könnyen csőbe húztak pedig mindenre olyan kínosan figyeltem, és nem gondolom magamat butának. Biztos van olyan aki lementett hirdetésekkel rendelkezik és alá tudja támasztani állításomat de ha még egy olyanba belefutok, biztosan elküldöm ide.

 

Üdv: Vanda

 

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.