Beteg lettem, ezért kirúgtak

 

Csatlakozzon a Civilek a Munkahelyi Terror ellen Közhasznú Egyesülethez! További részletekért kattintson IDE!

 

Tisztelt Mt!

 

Az én történetem is hasonló, mint amit az indexen ma olvastam, csak velem mar meg is történt a dolog.Le is írom a sztorimat:Két éve dolgozom Zalaegerszegen amerikai multinacionális vállalatnál, amely elektronikai termékek gyártásával és szervizelésével foglalkozik, minden túlórán (a jogtalanul elrendelteken is) ott voltam és dolgoztam, mert kellett a pénz, táppénzen sem voltam, mert nem vagyok az a beteges típus.

 


Pár hete azonban kisebb nőgyógyászati problémám jött elő, és el kellett mennem orvoshoz, aki 5 nap táppénzre ki is irt, így 1 hétig plusz azon a héten az elrendelt túlórán nem tudtam jelen lenni egészségügyi okokból.


A következő heten a felettesem figyelmeztetett, hogy a túlóra elmulasztásának viselnem kell a következményeit.Szerencsétlenségemre mindez abban a hónapban történt. amelynek végén lejárt a határozott idejű munkaszerződésem, amit mar hónapról hónapra hosszabbítottam meg a sokadik alkalommal, mert mindig csak 1-2 vagy max 3 hónapra kaptam határozott idejű szerződést.


Persze itt is mindent a cég anyagi helyzetével indokoltak.
Amikor eljött a hónap vége a táppénzes hetem utáni hét végen a főnököm közölte velem, hogy nem hosszabbítják meg a szerződésemet többször, vagyis ki vagyok rúgva.

 

Ez 2 hete történt.

 

Most munkanélküli vagyok, és keresek másik állást.

 

Üdvözlettel:


Eszter

 

 

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.