5 perccel az interjú előtt szóltak, hogy betelt az állás

Önnek is van egy története? Kirúgták, megalázták, vagy az 50. interjún is elutasítottak? Zaklatja a főnöke, esetleg az alkalmazottaival akadtak problémák? Írjon nekünk! munkahelyiterror@gmail.com

 

Tisztelt Munkahelyi Terror!

 

Behívott csoportos állástájékoztatóra a First Job Kft a XIII.kerületi irodájukba. 

Szigetszentmiklósi munkát ajánlottak,ami közel is van a lakhelyemhez. (Jelenleg Óbudára járok dolgozni,ez némi utazással jár, ami nem gond mert könyvmoly vagyok. És még a 2 bérletet is térítik. Nem rossz,csak nincs közel).

Örültem neki ,hogy felhívtak;pont szabin vagyok belefér! 9:30-ra volt megbeszélve,erre én oda mertem érni 9:10 percre,amit egy igen ellenszenves recepciós / biztonsági őr fiatalember azzal díjazott,hogy ez egy irodaház,itt nem szoktak ücsörögni,menjek ki valahová.

Eddig szimpi.

five-minutes.jpg

Majd 9:25-kor közölték,hogy betelt. Mindenkit próbáltak elérni telefonon,hogy nem kell jönni. 

Persze az említett számról nem volt sem fogadott,sem nem fogadott hívásom attól az egy alkalomtól eltekintve,amikor keresett egy hölgy. Mondanom sem kell a hangnem sem volt emberbarát. (pld: ennek,ez; ő vagy a hölgy helyett). Mindenki elkullogott, én még maradtam némi minőségi szillogizmus erejéig;aztán feladtam a küzdelmet. 

Most oké,hogy nekem van munkahelyem,de mi van azzal akinek régóta nincs és ezért vett a Volánra illetve a BKV-ra is jegyet? Aki szereti a kalandokat,annak csak ajánlani tudom ezt a céget. És akkor most humoros voltam.

 

Tisztelettel,

Mariann

A listazz.com segítségével Feketelistára tehetitek az inkorrekt cégeket, a megtévesztő álláshirdetéseket.

 

banner_1.jpg