A főnök törvénytelenségeket követ el

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, azmhtjog@gmail.comelérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Tisztelt Munkahelyi Terror!   

 

Én tanácsot és segítséget szeretnék kérni! Én egy kis cégnél dolgozom! A főnököm négy törvénytelenséget követ el velünk szemben!

 

1: Nekem 30 nap szabadság jár, amiből a mai nappal már 20-at kiadtak, ebből 3-at vettem ki magamtól a többit a cég kiadta azzal a címszóval, hogy nincs munka! Ha elfogy a szabadság, akkor fizetés nélkülire küld bennünket, tavaly év végén 20 ezer forinttal kaptam kevesebbet! Én úgy tudom ez törvénytelen!

 

2:Minimálbért kapunk és mégis normát szab meg, pedig a munkaszerződésben nem írtuk alá, hogy normát kell teljesíteni, és a norma se a törvény szerint van megállapítva! És írásban és szóban fenyegeti azt, aki nem tudja a normát teljesíteni!

 angry-boss-620.jpg

 

3:Akik a legjobban teljesítenek, és akik a legrosszabbul azok nevei felkerülnek egy faliújságra, mindenki láthatja! Én úgy tudom, hogy a munkáltató az én beleegyezésem nélkül senkivel nem oszthat meg semmit az én tudtom és beleegyezésem nélkül!

 

4:A munkahelyen állandóak a zaklatások megfélemlítések! Ezt nehéz bizonyítani, mert senki nem akar tanúskodni, mert féltik az állásukat! Pedig sokuknál rajtam is érezhető a munkahelyi stressz okozta problémák.

 

Abban szeretnék tanácsot kérni. és előre is megköszönöm! Mivel minimálbért keresek, és ezáltal nincs pénzem ügyvédre, mit tehetnék hova forduljak! Mivel felénk nagy munkanélküliség, nem tudok máshová menni dolgozni! A segítségét előre is köszönöm!

 

Tisztelettel, Sz. J.