Nem hajlandóak rendesen kifizetni

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Tisztelt Cím!

 

Olvastam hirdetésüket és gondoltam egy próbát megér nekem is mivel én is sajnos ebben a helyzetben vagyok, hogy munkáltatóm nem akar kifizetni. Ezen év november 03-án elhelyezkedtem az E. L. KFT Győrszentiváni telephelyére nemzetközi gépkocsivezetőként. Rendszeres magyar, osztrák, szlovák, mémet, francia fuvarfeladatokat végeztem számukra kint töltött hétvégékkel!

 

Aztán december 08-án az esti órákban egy Budapesti Cégnél rakodás közben ért egy kisebb baleset (kifordult a bokám) amiről rögtön tájékoztattam diszpécserem. Ezen sérülés ellenére még az éjszaka közepén saját magam kézi békával megraktam a kamiont majd levezettem Győrbe. Reggel tájékoztattam főnököm Attilát, hogy orvoshoz kellene mennem mert nem tudok a lábamra állni! Ő ezt tudomásul vette. Majd mikor délután szóltam neki, hogy táppénzre írt az orvos, meg úgy bedagadt a lábam, hogy még cipőt sem tudok húzni!

 

no-money_3.jpg

 

De ő minden áron azt hajtogatta tovább kéne vinni az árút a kamionnal. Mivel nem tudtam elmenni a kocsival éjszaka tovább két nap múlva mikor találkoztunk személyesen az éppen aktuális fizetésem helyett megkaptam tőle a 356670ft-ról kiállított bérpapíromat a fizetésem helyett és közölte velem, hogy ezzel az ő részéről letudottnak tekinti kötelezettségeit!

 

Tehát ha ebben az ügyben tudnának nekem segíteni nagyon megköszönném mert most ott tartok, hogy a étel helyett az asztalra oda tehetem a bérpapírt!

 

Köszönettel: Gábor

 

Tisztelt Gábor! A felvetett problémája összetett. Az elszenvedett balesete munkahelyi balesetnek minősül, amiről a munkáltatót is tájékoztatnia kell. Amennyiben ő ezt nem fogadja el, akkor az illetékes munkaügyi felügyelőséghez szükséges fordulnia. Ugyanígy kell tennie az elmaradt munkabér és az esetlegesen indokolatlanul megszűnő munkaviszonya miatt is.

 

Szeretném felhívni a figyelmét, hogy az előzetes szóbeli egyeztetést követően célszerű a munkáltatónak igazolható módon írásban is megküldeni a bejelentését és a felszólítását.

 

Üdvözlettel: Csivok

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!