Mérgező légkörben kellett dolgoznom

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Tisztelt Mt!

 

2016.06.29.-én beadtam a felmondásom közös megegyezéssel, de az nem fogadták el. Majd 07.04.-én vittem az új felmondásom rendes felmondást írtam, de így sem akartak elengedni. Kértem az üzemorvostól igazolást, hogy abban a mérgező munkakörnyezetben nem dolgozhatok tovább. Amit tudomásul vettek, de a műszakvezetőmmel és a főoperátorral volt egy éles vitám, és így nem tudnánk már együtt normálisan dolgozni úgy, hogy az ne hasson ki a teljesítményemre. Így a területvezető aláírta a felmondásomat, de azt is rá írta, hogy nem tekint el a 30 nap felmondási idő letöltésétől.

 o-sad-woman-in-black-and-white-facebook.jpg

 

Azonnal mentem a HR osztályra és kértem, hogy azonnali hatállyal szeretnék felmondani. Ott közölték, hogy ez jogellenes, és beperelhet a cég! Ott is elmondtam az indokaimat, és az orvosi lelet is náluk volt! Majd egy órás telefonálgatást követően a HR vezető ráírta a felmondásomra, hogy átvette és eltekint a felmondási idő letöltésétől. Elkérte a munkaruhámat, a kulcsomat az értékmegőrzőhöz, és mondta, hogy postázzák a papírokat. A kérdésem: Ha HR eltekint, de a terület vezető nem akkor, kinek a döntése számít?

 

Lehet ebből per? Mennyi idő alatt kell megkapnom a papírokat és a fizetésemet?

 

Köszönöm!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!