Ilyen az "ingyenes" vagyonőr képzés

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre

 

Tisztelt Munkahelyi Terror!

Az eset velem, egy 23 éves férfival esett meg. Sürgősen el akartam hagyni a régi munkahelyemet az irreálisan alacsony fizetés miatt. Irány a jófogás.hu, igen hamar meg is találtam az akkor még szépnek tünő ajánlatot. Bizonyos R. Security keresett embereket ruházati boltokba vagyonőrnek. Fizetés 750ft Nettó, képzés nem szükségeltetik mondván azt ők majd biztositják. Az üzenet elküldése után egyből jött a válasz. Időpont egyeztetés majd végül minden interjú nélkül fölvettek. Nap mint nap különböző ruházati boltokat kellet őrizni (Zara, Bershka, Van Graaf). A probléma ott volt hogy mindezt egy standnál állva, van hogy 12 órákat.

Ez persze a munkával jár de hamar rájöttem hogy az előrelépési lehetőség hiányában,nem akarok itt gyökeret verni.A dolgozók főképp 40 éven felüli férfiak és korombeliek voltak. Ezenkivül tekintélyes pénzeket vontak le hogy majd a "képzést" fogják belőle finanszirozni.Emellett még nem is voltam bejelentve mondván hogy hivatalos papir hiányában nem lehetek vagyonőrként bejelentve. 20 ezer forintokat akartak levonni havonta gondoltam levonás előtt kilépek és viszem a pénzt. Ki is kértem magamnak egy hétfői napot szabadnapnak, majd anap el is küldtem SMS ben a fölmondásomat hagy legyen ideje a hiányomhoz alkalmazkodni másnap. Szerdán jött is a kérdés hogy benn vagyok e. A válaszom az volt hogy fölmondtam. Erre jött a válasz hogy ennek nem ez a módja. Belátva hibámat fölajánlottam hogy bemegyek (2 óra volt még a kezdésig), a válasz egy nem volt.

can-example-security-guard-resume_37562f2b8d08c9a.jpg

Megkérdeztem hogy igaz hogy nincs fölmondási idő? (próbaidős "szerződés" született köztünk aminek értelmében nem is lehetett volna fölmondási idő. A válasz az volt hogy nincs. A fizetésemet kérlelve azt mondták várjak kövi hónap 15-ig. Ezt lenyeltem majd a fizetésemet átvéve konstatáltam hogy levontak 20 ezer forintot mivel "nem töltöttem le a fölmondási időt" ezenkivül még a hiányosan befizetett képzés árát se adták vissza. Azóta a cég már D. security KFT néven müködik.

Azóta egyre nagyobb árakkal próbálják becsalni a munkakeresőket. D. ZSOLT D. security soha többet! 40 ezer forintot csaltak ki tőlem!