Egy multinál ezerszer jobb dolgozni

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre

Tisztelt Munkahelyi Terror blog!

Dolgoztam egy szervízben ügyfélszolgálatosként, ahol a tulaj az unokatesóm volt...

Mindenhová kamerát telepített és mikrofont, hogy lássa és hallja amit beszélünk.  A raktárat leteríttette kartonpapírral, hogy ne legyen koszos a járólap, de a kartont is fel kellett mosni minden nap... Ha nem volt pénz a kasszában, akkor elvárta, hogy a sajátunkból fizessük ki az alkatrészeket..
Családi okból nekem kellett suliba vinnem pár napot az unokát, jeleztem, lehet kések pár percet, szabit vetettek ki velem, de az természetes volt, hogy minden nap tovább dolgoztam, ingyen Karácsonyra kaptak a fiúk az ügyfelektől ajándékot, elajándékozta, mert az őt illeti.. Ha kitakarítottunk, látványosan utánunk takarított.
angry-businessman-making-a-fist-on-meeting.jpg
Nem vett fel takarítónőt,mondván majd azért ad havi 20 ezret... letagadta, hazugnak nevezte a kolléganőmet is, meg engem is...
Fizetéskor közölte: most másra kell a pénz és elvitte...
Soroljam még?
Januárban rakott utcára, mondjuk utána többen is felmondtak,mondván ha ilyen egy rokonhoz, akkor ők mit várjanak..  
Üdv nektek!
Ja most egy multinál vagyok, ezerszer korrektebb.