Jobb volt, mint egy orgazmus II.

Fawlty basil barátunk története nem maradt következmények nélkül, mert az egyik főszereplő magára ismert és ordítva követelte, Olvasónk vonja vissza állításait.

Nem hittem volna,hogy ennyi kolléga,barát és barátnő fantáziáját megmozgatja kicsiny szállodás multikulti szösszenetem a múlt év 50. hetéből! Jöttek a mail-ek,telefonok--de jó fej vagy,de cool vagy,de hülye vagy...Szerintem semmi vészes nincs benne,nem írtam helyet,nevet,időpontot-persze ennek ellenére igen sokan felismerték a történetet.

 

Nem is ez a lényeg,hanem a folyománya: megjelenése után nemsokkal felhívott az általam említett assistant manager és ordítva követelte,hogy vonjak mindent vissza.Szerinte lejárattam a főnökei és a beosztottjai előtt.Igen és honnan tudja,hogy ez róla szól? Onnan,hogy már rajta röhög a ház,összesúgnak a háta mögött és ami a legszörnyűbb: lefordították a cikket a GMnek is,azóta igen hűvösen bánik vele.Mi lesz így a fényesen indult karrierrel?

 

Nos kis multikutyám,így jártál,ne másban keresd a hibát,hanem próbálj megtanulni köszönni,emberekkel normálisan bánni,esetleg túllépni végre a 12. angol nyelvleckén -ígérem többet nem írom meg helyetted!- és kevesebb anuszt illetni a nyelveddel...De ne keseredj el,annyi szép szakma van még ezenkívül-és személyzeti büfésként sem kell nagyon stresszelned!

 

Még kaptam néhány fenyegetést,hogy így meg úgy utánam nyúl-pedig nem szeretem a nyulat...

 

Azért bíztató a jövő.Egy kis gonosz volt kollégám felhívott: lehet,hogy iskolát teremtettem egy nemzetközi szállodacégnél? Ugyanis az a bizonyos meeting óta megszűnt azonnali hatállyal a hozzászólás és véleményezés szabadsága.Csak az előzetes témákhoz lehet hozzászólni...és már akkor is szúrós szemmel néznek rád.

 

Nos ennyi, de másodszor is elmondhatom:még mindig jobb volt,mint egy orgazmus...

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni!

Hirdessen nálunk a lehető legolcsóbban! A részletekről érdeklődjön emailben!