Dolgozni fogsz, ha beledöglesz is

Szombat van és szombat a rövid postok napja. A történet megdöbbentő és elkeserítő... Én meg még mindig beteg vagyok... Kellemes hétvégét Mindenkinek, legközelebb hétfőn jelentkezünk.

Én 30 éves koromig 'szingli' voltam, ez a munkahelyemen azt jelentette, hogy reggeltől estig dolgoztam. Létrehoztam nekik egy teljesen új üzletágat, ami hamarosan nyereséges lett. Eddig nem is volt baj, akkor lett a baj, amikor férjhez mentem és bejelentettem, hogy terhes vagyok.(Ezidő tájt  már 8. éve dolgoztam a cégnél)

 

Ekkor elszabadult a pokol, úgy gondolták, hogy elárultam őket. Nem engedtek el napközben orvoshoz, sem ultrahangra, pedig gondok voltak a terhességem alatt, sokszor kellett volna mennem. Magam választottam ki az utódomat is, be is tanítottam. Amikor már a 7. hónapban jártam és a lábam tiszta víz volt, az orvos kiírt betegállományba, a főnököm közölte, hogy márpedig én dolgozni fogok ha beledöglök is mert ő feljelenti az orvost aki kiírt és elintézi azt is, hogy ne kapjak gyedet.

 

Fogtam magam és otthagytam a francba az egész kuplerájt. Persze nem tudott semmit elintézni, viszont az utolsó fizetésem egy  részét (30 %) amit ugye nem hivatalosan adott, hanem bizonyos kilométer-elszámolásban, nem adta oda, közölte, hogy mehetek a munkaügyi bíróságra ha nem tetszik.

 

Fentiek bizonyítják, hogy teljesen ki vagy szolgáltatva munkaadódnak, és bár azelőtt elítélendőnek tartottam, ha valaki hanyagul végezte a munkáját vagy kárt okozott a cégének, ma már nem így vélekedem.

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni!

VÁRÓLISTA(katt. ide)