Pofára ment a felvétel

Sziasztok!


Pár nappal ezelőtt állásinterjún voltam az egyik mobilszolgáltató cégnél. Kiderült a helyszínen, hogy 2 órát kell ott lenni, és ez csak az első forduló.


Bemutatkozással kellett kezdeni, a többiek előtt,több, mint tízen voltunk. Majd következett 5!!!! teszt:


- Az első arról szólt, ki mennyire ismeri a mobiltelefonokat, hálózatokat. Sérelmezem,mert ha sikeresen átjut valaki a 2 fordulón, képzésre mehet, ahol pedig megtanul mindent.

 


Ez már diszkriminatív volt érzésem szerint, mert mikor behívtak telefonon az interjúra, azt mondták, nehogy készüljek, egy "egyszerű teszt" lesz csupán!! Itt már érzésem szerint sokan elbuktak, hisz olyan kérdéseket tettek fel, amikről még életemben nem hallottam.


- A második szövegértés volt, 2 oldalt!!! 4!!!, azaz négy perc alatt kellett elolvasni, megérteni, megjegyezni, majd jöttek a kérdések.Természetesen lehetetlen volt megjegyezni mindent.


- A harmadik egy általános IQ teszt szerű felmérés volt, kis matematikai feladványokkal.ezt sem értettem,miért kellett.Szerintem egy általános műveltségfelmérést nem ábrákkal telerakott IQ-teszttel kellene ömleszteni.


- A negyedik: Egy ügyfél panaszlevelére kellett válaszolni, hivatalos formában.


- Az utolsó egy angol-szintfelmérő volt.A hölgy azt mondta, töltsük ki nyugodtan, nem ez alapján vesznek fel minket, ezeknek nincs jelentőségük.


Ezek után 15 perces várakozás volt, majd párunkat behívtak egy irodába és közölték velünk, nem mentünk át a teszten!!!


Majd miután rákérdeztem, miért????
Azt mondták, mert csak.......


A vizsgáztatások alatt 2 hölgy folyamatosan bent ült, figyelt minket és jegyzetelt, illetve ők "javították" a teszteket.


Nagyon erős érzésem volt végig, hogy úgymond "pofára ment" az egész...


Végigmértek mindenkit, közben pofákat vágtak, vihogtak....szerintem ezt egy ilyen nívós cégnél nem szabadna megengedni, akár ki is az illető...


Nagyon megalázó volt, hogy így elküldtek.
Nem azért vagyok sértve, mert nem vettek fel, hanem, mert diszkrimináció történt!!!!


Akiknek nem sikerült, mindenkinek volt olyan tulajdonsága, amiért elküldhették:


-Egy lányka, mert "cigány" volt, pedig állítom, kedves, aranyos és nem buta!!!!


- Engem pedig érzésem szerint azért, mert bátor voltam, én kezdetem a bemutatkozást, határozott, talpraesett voltam....sokat beszéltem....ehelyett olyanokat vettek fel, akik meg se mertek mukkani, csak motyogtak....


Elég siralmas,hogy egy ilyen helyre nem a határozott, talpraesett dolgozók kellenek, hanem a meghúzódó, csendesek.


Mindez Miskolcon történt....


Eddig sem szerettem ezt a céget, -mert már sok panaszt hallottam az ott dolgozóktól a bánásmód miatt- ezután mindenkit óvni fogok ettől a helytől...

 

 

Vigyázzatok, ha ide akartok menni!!!!!
Komolyan mondom, mert itt valami nagy gubanc lehet!!

 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.comcímre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!

 

A Munkahelyi Terror blog támogatója az Ajánlatguru.