Egyszer valaki nagyon pofánvág

Sziasztok!

 

Lenne egy rövid, de érdekes sztorim, ha érdekel titeket.15 év kőkemény gépész gyakorlattal jelentkeztem egy gépész állásra /egyszerűsítem/.Behívtak interjúra - már ez sem semmi.Elmentem, természetesen.Mondták, várjak. Vártam 55 percet.
Ekkor behívtak.

 


Egy 22-24 éves kis "buksza" (nagyon elnézést a szóért!) elkezdett kérdezgetni az én gépész múltamról. Én visszakérdeztem óvatosan, hogy a gépészeti, vagy az energetikai vonalra kíváncsibb inkább?Ő válaszolt vigyorogva: "Egyikről sincs semmi fogalmam, ahogy gondolja, úgy kezdje!"


Ekkor felálltam, és csak annyit mondtam neki: "Figyelj, kislány! Mond meg a keresztapádnak, hogy keressen más zsíros melót neked, mert itt egyszer valaki nagyon pofánvág. "


Azóta persze van melóm más vonalról, de milyen ez a szociális(?) rendszer?

 

Üdv

 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!