Nèmet munkàltatòm nem fizette ki az utolsò bèrem

Tisztelt MT!

 


Szerencsèmre olvastam azt a weboldalt hahol "talàn"a segìtsègemre lesznek.Sajnos èn is azok közzè kerūltem akik àtverve èrzik magukat mint kūlföldi dolgozò.

 


Közel egy ève jöttem meghìvàsra dolgozni Baden Wūttenbergbe(titisee)-be.Itt egy bajor csalàdnàl dolgoztam , mint szakàcs.Igaz szokatlan volt szàmomra a heti 6 napos munka ès,hogy a szabadsàgom csak igazàndibòl a szabadnapom, mègis ùgy gondoltam talàn idővel feljebb kerūlök ès jobb munkakörūlmènyek lesznek.Az első hònap eltelt minden gond nèlkūl,majd a màsodik hònapban közölte a fönököm,hogy a szàllàsom csak ideiglenes megoldàs volt ès sūgösen kikell vennem egy albèrletet,persze mèg akor is ùgy gondoltam,hogy ez teljesen normàlis mèg akkor is ha kauciòt ès egyebeket is nekem kell àllnom.Belenyugottam ès folytattam az èletet,időközben vàltozott a munkaidőm(több),de tovàbbra is elègedett voltam.

 no-money_1.jpg


Viszont a fönököm màrcius elejèn ùgy döntött,hogy elbocsàt engem mindazok ellenère,hogy elègedett volt a munkàmmal,megis ìrta a felmondàst ès ajànlò levelet is csatolt hozzà,amiben dicsèrő szavakkal jellemzett.Az utolsò munkanapomon (is)alaposan rendbe tettem a munkaterūletem ès a fönököm àttekintve az egèsz terūletet elègedett volt.Elbucsùztunk ès mint mindig most is a következő hònap 10.èn vàrtam a munkabèrem.

 


De nem jött!Ellenben kaptam egy fènykèp sorozatott amin nem az èn munkaterűletem van katasztròfàlis helyzetben fotòzva.Arra gondoltam,hogy talàn ilyen hìvatkozàssal szeretnè megùszni az utolsò bèrem àtutalàsàt, ès ùgy tūnik eddig igazam van mivel semmi nem èrkezett eddig a szàmlàmra.Mivel kommentet nem ìrt a kèpekhez most sem èrtem a hozzàllàsàt.
Nem tudom jogos-e a hivatkozàsa vagy mi az amit jogosan tehet,de azt tudom, hogy szìvvel lèlekkel ledolgoztam a munkaidőm ès mèg annàl is többet,ezèrt szerintem jogos az utolsò bèrem követelèse.
Sajnos nem tudom a jogi segìtsèg hol èrhető el , de remèlem az önök tanàcsa,ès ùtmutatàsa  elèg lesz!

 


Ūdvözlettel : Zoltàn

 

Kedves Zoltán!

 

Sajnos nekem nincs nagy tapasztalatom a külföldi behajtásban, annyit viszont mindenképp javasolnék Önnek, hogy egy írásbeli felszólítást küldjön a volt munkáltatónak és írja bele, hogy amennyiben nem fizet határidőre, úgy jogi eljárást fog indítani. 

Amennyiben szükségesnek látja, tudunk olyan kollégát ajánlani, aki ezen a területen jártas és tud segíteni Önnek. 

 

Üdvözlettel: Erynnis

 

 

Új állás! Új élet! Válts velünk Te is! Több ezer állásajánlat a Cvonline.hu oldalán.

 

unnamed_1.jpg