Félek, hogy engem is megfertőznek

Tisztelt Munkahelyi Terror!

 

A héten kezdtem új munkahelyen dolgozni, az első munkanap előtt volt egy megbeszélés (már két hete folytak a tárgyalások), ahol a munkáltató elhallgatta a munkakörülményeket.

 

Miről is lenne szó:

 

Oktatói megbízásos szerződéssel dolgozom, most egy olyan faluban oktatok ahol "Hepatitis A" vírus terjed, az összes oktatásban résztvevő a fertőzöttségi területen él. Munka 3. napján derült fény erre a dologra, de ekkor sem a munkáltató tájékoztatott, hanem az ottani Önkormányzat. Sajnos oktatóként minden nap kapcsolatban vagyok ezekkel az emberekkel, közös légtérben tartózkodom velük, közös toalettet használunk, és még sorolhatnám.

 

scared_businessma_450.jpg

 

A kérdéseim a következők lennének: Jár-e nekem is a "Hepatitis A" elleni védőoltás? Kinek kellene a Vakcinákat fizetni? Megbetegedés esetén milyen jogaim vannak a munkáltatóval szemben? Ezzel az egész üggyel kapcsolatban a munkáltatónak milyen kötelezettségei lettek volna? Kérhetem-e, hogy addig nem vagyok hajlandó felvenni a munkát, még a megfelelő oltásokat meg nem kapom?

 

Válaszukat előre is köszönöm!

 

Tisztelettel: Egy munkavállaló!

 

Önnek is van egy története? Kirúgták, megalázták, vagy az 50. interjún is elutasítottak? Zaklatja a főnöke, esetleg az alkalmazottaival akadtak problémák? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!