A főnök haragszik, ha beteg a gyerek

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre

Tisztelt Cím!

Véletlenül kerültem a blog-os oldalukra, ahogy éppen bárányhimlős cikkek után kutattam.   Megpróbálok rövid lenni. 5 éve egyedül nevelem a két gyerkőcömet (14 és 8 évesek jelenleg). Én bölcsődében dolgozok kisgyermeknevelőként. Közalkalmazottnak számítok elvileg jogokkal.. amivel eddig sose kellett éljek gyakorlatban. Egészen a mai napig. Kisebbik gyermekem bárányhimlős lett.

Sajnos az orvos szerint 2 hét minimum, de ha 2 hét után még sok a pötty, akkor ez még tolódhat. Sosem voltam gyerkőceimmel táppénzen, hálistennek nem betegesek...de most ez elkerülhetetlenné vált. Szóltam is a főnökömnek telefonon, ahogy kijöttünk a gyermekorvostól. Első hallásra nem is volt gond... elfogadta.. legalábbis úgy tűnt. Majd.. táppénzem első napján jött a telefonhívás...a bölcsődevezetőtől. Jövőhéten mindenképp mennem kell!! Azt mondta meg kell oldanom és kész.

21083618_e0ecaa2d67efdb63f5e24c2b8652c402_wm.jpg

Költözzön addig hozzánk anyukám vagy találjak valami megoldást, mert muszáj mennem. Közöltem vele, hogy anyukám kórházba megy holnap mivel pajzsmirigy daganatot vizsgálnak, apukám pedig dolgozik, kettőjük közül Ő az egyetlen kenyérkereső és amúgy is 70 km-re laknak. Még csak átugrani sem tudnak. Majd kikérdezett a család összes többi tagjáról is. Apuka, apai nagymama. apukát esélytelen, hogy elengedjék a munkahelyről, az apai nagymama pedig 400 km-re  lakik.

Király... a helyzet úgy áll, hogy nem elég, hogy beteg a gyermekem, pöttyös, viszket, hőemelkedése van, nem elég hogy a 2 hét táppénz úgy "megvág", hogy valószínű az albérletet sem fogom tudni rendezni még a főnököm is haragszik, hogy nem hagyom magára a beteg gyerekem. Most tartunk az első hétnél.. jelenleg nagyon csalódott vagyok, szomorú és kicsit riadt is, hogy ezek után, hogy viszonyul majd hozzám. Bár lehet, hogy nem ez a legjobb megoldás, de elkezdtem önéletrajzokat szétküldeni mindenfele.

Úgy gondolom mindig teljes erőmmel és tudásommal teszem és tettem a dolgom, de az hogy gyermekem életében egyszer lesz bárányhimlős és két toleranciát talán joggal várhattam volna el tőlük.

Tegnap hívott a kolléganőm, hogy a helyettes hergeli a vezetőnőt, hogy az Ő rokonának a gyerekének 1 hét alatt lezajlott a bárányhimlő és nem hiszi el, hogy 2 hét kell, míg a fiam meggyógyul. Úgy gondolják szándékosan nem akarok menni.

Szóval szomorú vagyok, elkeseredett és csalódott, hogy egy "családbarát" országban egyedülálló anyaként nem engedhetek meg magamnak 2 hetet, hogy ápoljam a fiam.

Köszönöm, hogy időt szántatok rám!