Sokkal több pénzt kéne kapnom

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre

 

Tisztelt blog! 

 

Szeretném a segítségét kérni abban, hogy honnan tudhatnám meg, hogy milyen jogaim vannak munkavállalóként, ha egy benzinkúton dolgozok? Azért lenne szükségem a válaszára, mivel olyan főnököm van, aki azt állítja, hogy nekünk nincs szabadságunk és kifizetni sem akarja. Havi 15 napot dolgozok, napi 12 órában, ennek a felét éjszaka. Lassan 5 hónapja vagyok ott, de még egyszer sem kaptam bérjegyzéket, mindig csak a fizetésemet adta ide, havi 75000 forintot, én úgy gondolom, hogy sokkal többet kéne kapjak, csak ezt ő megtartja magának.

 5761290302_2bcfc7d608_z_1.jpg

A benzinkutat üzemeltető cég kifizet engem neki, ő pedig elrak belőle és a maradékot megkapom. Jogtalannak tartom, hogy még a kereskedelmi végzettségem után sem kapom meg a plusz bért. Arra a kérdésemre, hogy mi lesz a szabadságokkal, azt válaszolta, hogy itt nincs szabadság és nincs táppénz sem. Nem értem ezt a hozzáállást. Amikor felvett, azt mondta, hogy 92-95000 forint lesz a fizetésem, de amikor megkaptam az első fizetésemet megkérdeztem, miért csak annyit kaptam, a válasz az volt, hogy mivel próbaidőn vagyok, nem jár több. A 3 hónap próbaidő lejárt és mégis ugyanannyit kapok. Többször is dolgoztam ünnepnapokon és a fizetésem akkor sem emelkedett. Nagyon szeretném megtudni, hogy mennyi járna nekem fizetésként és milyen jogaim vannak.

 

Válaszát előre is köszönöm. 

 

Üdvözlettel:  László