Kémprogramot telepítettek a telefonomra

Üdvözlöm önöket!

 

Valaki kèmprogramot tett a sony xperia T2 ultra telefonomra tudtom nélkül.

 

Nos a gyanú a közelemben terelődött egy személyre ez kiderült onnan hogy a munkatàrsam idézgetett a leveleimből és a levelező program beállításaiból és chat szövegeimből.

 

Majd mikor összeállt a kèp és megértettem észre vettem hogy eltűnnek leveleim - telefonszámaim stb.Az adott illető szemèlyeskedő becsmèrlő módon nyilvánult meg folyamatosan kb február óta mikor is kezdődött ez az esetem.Új telefont szándékozott venni és megnézte a telóm ez idő alatt kb 1 perc alatt feltehette a telefonra ill. hallottam bluetoothal is átküldhető. és Kb 2 hét elteltével rá olvastam kollégáim előtt hogy tudom ő tett kémprogramot a telefonomra azért bátorkodtam ezzel hiszen látták az indokolatlan viselkedéseit korábbról.Ezt követően törölni kezdte az e-mailokat a fiókomból.Miatta műszakot is kellet váltanom.

Azt biztosan tudom hogy a fent nevezett kollégám fért hozzá a telefonomhoz emlékezetem szerint.

computer_1965636c.jpg

Az adott szolgáltatómnál a technikus elmondása szerint mèg nem volt ilyen esettel dolga ès jogi fórumuk sincs erre és mèg csak be sem jegyezte sehová az èszrevételemet.Látta a dolgot a telefonomon  (megnevezte - My Spy -) valamivel a laptopján majd telepített egy vírusírtót a play marketből ami 30 napig él ingyenesen amely nem használt.Továbbá a szoftver frissítése sem segített.

 

Véleményem szerint ez nem megoldás a szolgáltató rèszéről.

Nagyon megviselt és elkeseredtem hogy nem találtam támogatásra.

 

Szeretném a segítségüket kèrni az alábbiakban: hogy csíphetném el hogy bizonyítsam kilétét hivatalosan továbbá valamely technikai segítséget az eltávolítására a készülèkről.