Le volt zsírozva

Kellemes hétfőt Mindenkinek (már ha ez lehetséges)! Újabb érdekes és tanulságos történettel jelentkezünk a 90-es évekből. Köszönjük Tibor nevű olvasónknak!

Nekem is van király sztorim. Az informatikai főiskola és katonaság után az egyik megyei ipar kamara hirdetett meg rendszergazda állást, akkor még ( 90-es évek közepe ) Novell3.12-es rendszerre.
Informatikai és villamos szakirányú háttérrel továbbá a fősulin segítettet a rendszergazdáknak, szóval nem akarok nagy képű lenni, de elbírtam volna végezni a feladatot simán.


Az interjún egy nagytudású jogász kérdezgetett, hogy ez komoly munka és hát a hardvert szoftvert itt kisujjból kell kivágni.
Ezzel nem lehet gond.

 

Igen, de érteni kell a közgazdasághoz is, mert ez mégis csak a kamara.
Mi van? Egy rendszergazdának ? Na jó, kellett volna az állás, nagy volt a munkanélküliség vidéken és mondom akkor bevállalok egy 2 éves közgazdász másoddiplomát is.


Erre látszott a manuson, hogy kezd ideges lenni és folytatta, hogy jogi tudás is kell meg kiterjedt kapcsolatok a megye vállalataival.
Csak néztem ki a fejemből, basszus ennyi mindent tudnom kellene?
Ez volt életem első interjúja és eléggé leforrázott.
A legdurvább az volt, hogy kiderült hogy összesen 8 munkaállomást kellett felügyelni meg egyéb adminisztratív munkát végezni, ehhez kellett volna ez a rengeteg tudás és tapasztalat.
Persze később megtudtam, hogy az egész le volt zsírozva az ismerős fiacskájának.


Utólag értettem meg azt is miért adta vissza az önéletrajzomat, mert így még nyoma sem volt annak, hogy én jelentkeztem.
Utána felvettek egy multihoz és ma már biztos, hogy sokszor többet keresek, mintha oda mentem volna, de azért ez az első interjúm nagyon durva volt, sok sört meg kellett igyak, hogy helyre álljon az önbizalmam :)

 

Továbbra is várjuk a leveleket a  munkahelyiterror@gmail.com címre! A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni!