faq

Néhány olyan kérdésre igyekszem válaszolni, melyet gyakran tesztek fel nekem. Ha további kérdéseitek lennének, a szokásos módon, emailben van rá lehetőség.

1. Mi ez a blog?

A Munkahelyi Terror a munkavállalók érdekvédelmi blogja, ahol az olvasók történetei, levelei, tapasztalatai kapnak nyilvánosságot.

2. Miért jött létre?

Úgy gondoltam szükség van rá, feltérképezetlen területnek találtam és úgy érzem nem tévedtem.

3. Ki vagy Te?

Egy 24 éves fiatal, aki tele van tervekkel, ambíciókkal és szeret empátiával viszonyulni az emberekhez.

4. Te fizetett blogger vagy?

Nem! Egyetlen petákot sem kerestem eddig blogolással és nem is célom pénzt keresni vele. Ha sikerülne értékesíteni a hirdetési felületeimet, akkor a befolyó összeget az oldal design fejlesztésére fordítanám, nem a következő VBK-ra.

5. Mi közöd az Indexhez?

Semmi! A szerkesztőik rendszeresen kirakják a blogot a főoldalra és kész.

6. Hogy lehet, hogy már első nap kint volt főoldalon?

Nem tudom... Valószínűleg érdekesnek találták és úgy gondolták igény lenne rá.

7. Minden post az olvasóktól származik?

Igen, kivétel nélkül a Ti történeteitek kerülnek közlésre és ez ezentúl is így lesz! A személyes adataitokat természetesen kellő diszkrécióval kezelem!

8. Én is küldhetek levelet?

Persze. A munkahelyiterror@gmail.com címre várom a véleményeket, történeteket, hozzászólásokat. A legtöbb levél publikálva lesz, a sorrend viszont nem a beérkezés szerit történik.

9. Van másik blogod is?

Van, több internetes naplót szerkesztek, más-más becenévvel, de ezek személyes jellegűek, éppen ezért a nevük maradjon az én titkom!

10.Kitennéd a banneremet?

Küldj egy emailt és megdumáljuk!

Címkék: faq, gyik