Kigyulladt a gyerek ágya

Péntek 13-án következzen egy hozzászólás a jogi fórumról amelyet TWDA jegyez.  Holnap leveleket olvashattok! 

 

Tagintézmény-vezetőmtől minden előzetes kikérdezés, meghallgatás nélkül (az igazgató utasítására) irásbeli figyelmeztetést kaptam, mert (szerintük) nem tettem eleget a munkaköri leírásban szereplő feladataimnak. !

 

Többszöri figyelmeztetés után sem rendeztettem vissza a szobát a diákjaimmal az eredeti állapotra.. És ezért én vagyok a felelős, hogy az egyik éjszaka begyulladt a konvektorhoz közel fekvő gyerek ágya.


Megjegyzések (általam):

1. „feladataimnak“ – csak egy feladatról van szó.

 

2. Év elején nem történt átadás-átvétel és rajzot sem adtak a szobákhoz, így minden szoba a méreteik miatt is másképpen van berendezve. A véleményünket figyelmen kívül hagyva ( összevont intézmény és az „észt“ a központból osztják!!)emeletes ágyak helyett heverőket tettek be a szobákba. Azok túlzsúfoltak, az ajtókat sem lehet kinyitni rendesen.


3. A szobát a diákjaim nem rendezték át a tanév során, ezt tanúsítják, sőt egy fénykép is bizonyítja, amely a beköltözékor készült.


4. Az eset vasárnap éjszaka történt. Én csütörtökön fejeztem be a munkát és legközelebb hétfőn délután kezdtem.


5. Az eddigi minden igazgatóm tudja tanúsítani, hogy nekem nem kell kétszer elmondani valamit, hogy megcsináljam. (20 éve ez a munkahelyem)


6. Egyértelmű, hogy a most nyugdíjba menő igazgatónő még belém akar rúgni egyet a tagintézmény-vezetőn keresztül, mert el mertem mondani a véleményemet több alkalommal is.


(Ha halál eset van, én megyek börtönbe ?)


Kérdéseim:

  1. Szabályos-e ez az eljárás?

  2. Kihez élhetek fellebezéssel és milyen határidőn belül?

  3. A tagintézmény-vezető valótlant állít, mert egyetlen egy alkalommal nem szólt nekem az ágyak miatt. Vajon nekem hisznek majd ?

  4. Mit tehetek, ha a fellebezésemre is megerősítik az írásbeli figyelmeztetés jogosságát ?

Üdvözlettel- TWDA

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni