Gyerekeket kellett volna becsapnom

Olvasónk mesél megpróbáltatásairól. Munkaszerződés nélkül dolgoztatták, becsapták, megalázták és mi már meg sem lepődünk sajnos...

Volt egy munkahelyem, ahol felvettek mint weblapszerkesztő.

Kiderült, hogy az oldalnak nincs admin felülete, tehát csak programozó tudja szerkeszteni az oldalt. Nem baj, gondolták jó leszek hirdetéseket feladni. Ami számukra annyit jelentett, hogy hozzak létre e-mail címeket, találjak ki frappáns szövegeket, rendszerezzem a jelentkezőket, nyomtassam ki. Örömmel is csináltam, addig amíg megtudtam, hogy akik bejönnek azok sem bejelentve, sem kifizetve. Ekkor már gondolkodtam, hogy az ígért munkaszerződés még a kezemben sincs.

Hirtelen az oktatás szervezőt kirúgták, és felajánlották, hogy csináljam én. Gondoltam rendben miért is ne. Na de úgy, hogy leültettek a székbe fél óra alatt elmondták, és magamra hagytak.………..Szervezz órákat a hétvégére, foglald le a termeket, fénymásolj, egyeztess időpontot a színészekkel (Koltai Róbert, Kinizsi Ottó, Deutsch Anita………..) Teljes anyagi és erkölcsi felelősség. Mindezt úgy, hogy a kedves irodavezető hölgyemény és társai amit tudtak meglovasítottak legyen az pénz vagy érték, az oktatásra jelentkezőknek hazudtak, hogy ha egy tanfolyamot kifizetnek akkor a második ingyenes………

Persze utána reklamáljon az oktatáson, nááááálam. (Potom 200.000 Ft körüli összegről van szó.)
Amikor ezt szóvá tettem……………………gondolom nem kell részleteznem.

A tulajdonosok áthelyeztek egy másik cégükhöz.

Újból álláshirdetések feladása. Itt még jobb volt a helyzet 14 és 18 év közötti gyerekeket kellett volna becsapnom. Dolgozzanak munkaszerződés nélkül ingyen. Amikor ezt nem vállaltam, akkor mondták, hogy én leszek a telemarketingesek vezetője.

Feladat:100 telefonszám van, 50 beiratkozás legyen meg a 100-ból. Statisztika. Érjem el. Van rá 6 órám. Csináljak valamit, hogy a telefonálók kössenek üzletet.

Mondanom sem kell, lehetetlen és különben sem érdekel………Keresek másik állást én ezt nem csinálom…….ehhez nekem nincs gyomrom, de már hazaküldtek, hogy majd felhívnak, hogy mikor menjek dolgozni. Én felhívtam őket 3. nap után és annyit mondtak: „Te már nem dolgozol nálunk!”

Persze fizetésem felét kaptam meg, szigorúan 3 hét múlva!a leadott munkahelyi papírjaimat nem kaptam vissza!

Munkaszerződés nélkül, reggel 9.30-tól 20.00-ig vagy 22.00-ig, szombaton és vasárnap, kiskosztümben. Becsaptak, megaláztak, kihasználtak.

Pancsernek tartottam magam, lúzernak. Holott ez nem engem minősít.

Azóta fél éve vagyok a világ legjobb cégénél, ahonnan nyugdíjba szeretnék menni.

Egyszer mindenki megtalálja a helyét, csak keresni kell.