"Ha nem döntesz 2 perc alatt,kibaszlak a picsába"

Kérem a heti BB-díjasok listáját, akár több jelölt is lehet a befutó, mert már lassan 2 hete nem hirdettünk győztest!

Ne feledjétek, munkanélküli olvasóink számára lehetőség nyílik ingyen és bérmentve hirdetni blogunkon, részletek ITT.

Aktív álláskeresőinket megtekinthetitek ITT.

Tisztelt Címzett!

Az ügyben fordulok Önhöz, hogy kikérjem megtisztelő véleményét az alább problémában.
Én egy világhírű amerikai számítástechnikai cég ügyfélszolgálatának alkalmazottja vagyok. Panaszom közvetlen Főnökömmel vagyis az Account Manager-rel kapcsolatos. Sajnos nem Én vagyok az egyedüli, akit az illető többször is emberi mivoltában és emberi jogaiban megsértett.

Számtalan alkalommal -elnézést az obszcén kifejezésekért- nevezi a kollégáimat \\\"szarnak\\\", hülyének, olyan otromba kifejezéseket használ, mint pl. ha nem döntesz 2 perc alatt akkor kibaszlak a picsába és sorolhatnám még. Én úgy gondolom, egy ilyet nem hogy egy \\\"főnök\\\", hanem senki sem engedhet meg magának. Nem egyszer mások előtt is megalázza az embereket. Sokan vannak már, akik kifejezetten miatta mondtak fel, mert az igazság az, hogy képtelenség vele együtt dolgozni.

Egy-egy ilyen \\\"elszólását\\\" más vezetők is meghallották. Ilyenkor figyelmeztették, hogy ilyen hangnemben nem beszélhet senkivel. Akkor 1-2 hétig még egész normális volt, aztán kezdődött minden elölről.
Igazából tegnap volt az, amikor nálam és két másik kolléganőmnél is betelt a pohár. Mi tényleg maximálisan próbáljuk végezni a munkákat, cserébe nemhogy köszönetet, vagy néha egy-egy dicséretet kapnánk, hanem folyamatos megalázást.

Abban szeretném a véleményét kikérni, hogy abban az esetben ha azt szeretnénk, hogy \\\"leváltsák\\\" az érintettet kihez kell forduljunk? Mit tehetnénk? Mert ez a helyzet már tényleg felháborító. Manapság igen nehéz, másik munkahelyet találni és persze ezzel Ő (Csaba) tisztába is van.

Előre is köszönöm megtisztelő válaszát.

Tisztelettel
Kovács Natália

Kedves Natália!

Én is pont azt tanácsolnám, hogy forduljatok az illető manager
feletteséhez, lehetőleg minél többen tegyetek panaszt. Biztosan van
közzétéve valamilyen céges szervezeti ábra, ahonnan megtudhatjátok,
hogy az adott pozíció melyik másik pozíció alatt van, azaz kinek
tartozik elszámolással, ehhez az emberhez tudtok fordulni. Akár a HR
osztálytól is meg lehet kérdezni, hogy az account managerek melyik
pozíció alá tartoznak.

Egyébként sem kell szótlanul tűrnötök a felettes alázásait, az
alapvető illemszabályokat, az emberi méltóságot mindenkinek, a
helyzetétől függetlenül tiszteletben kell tartania.

Üdv,
Erynnis