Marketinghablaty

Pályakezdő olvasónk szerint sokat segítettünk neki, mi csak örülünk, ha valóban így van! Kellemes hétvégét Mindenkinek!

Despi

Sziasztok!

Hálás vagyok az oldal létéért, a munkátokért! Köszönöm!
Pályakezdő vagyok, ez év júniusában diplomáztam, s egy hónapja költöztem Pestre munkát keresni...
Null tapasztalat, tájékozottság az itteni cégeket, munkáltatókat illetően, gondolhatjátok... :)

Sikerült belefutnom a Zepter homályos "kreatív adminisztratív munka" hirdetésébe, a HAMMERSMITH LTD "légiutaskisérői"-, valamint a "Magyar (nemlétező:))Oktatási Intézet" sales és marketing munkatársat kereső hirdetésébe...
A Zeptert egy kis csalódottsággal megúsztam, ugyanis hál'Istennek megmutattam egy tapasztaltabb barátnőmnek a válasz e-mailt, melyben annak ellenére, hogy visszahívtak, még egy cégnévvel sem tiszteltek meg, csak A :) címmel, melyet már sokan joóól ismernek, többek közt a barátnőmnek is ismerős volt, így beírta a keresőbe, s ki is dobta szépen, h zepter-bioptron... Így megkímélt egy felesleges körtől.

A MOI-tel nem volt ilyen szerencsém. A bátyám mondjuk gyanúsnak találta -örömmel újságoltam neki,h visszahívtak a MOI-től interjúra- hogy "nemzetközi reklám és marketing cég" hogy futhat Magyar Oktatási Intézet néven... Hát ja... Az interjú előtt be is pötyögtem a keresőbe, de nem is dobott ki ilyet, csak az állásoknál, mert ugye van a Magyar Kulturális Intézet és az Oktatási és Kulturális Minisztérium. Meg ez. Az MOI, melyről a tapasztalataim a következők:
(szerencsére a próbanap előtti este találtam rátok, és kerültem képbe, de természetesen én magam is szerettem volna egy jóízűt bosszankodni és tapasztalni:) ezért megjelentem. az ingyen tejeskávé tényleg finom volt:), tehát:
------------------------------"próbanap in-dúúúl: komoly üzletember-féjszek, csinos asszisztensek, nagyvonalúnak titulált profi hazugság-frencsááájz :)
-beülünk egy kávézóba (a "majd biztos minden munkanapot így kezdhetünk" illúzióját keltve )
-hogy jobban megismerhessék a szerencsés továbbjutókat ( csak a pasi beszél már negyed órája, pedig azzal kezdte, h minden kérdést tegyünk fel, amit csak szeretnénk. ezzel el is baszta, mert a kávézgatás vége felé ŐSZINTÉN fel is tettem párat :D)
- semmi konkrétum, csak, hogy kommunikáció így, kommunikáció úgy, vezetői kompetenciák és kreativitás így és amúgy
( legalább egy Elen Písz Testbeszédet elolvasott volna előtte, a kommunikációjáról nem is beszélve- a kevesebb, de lényeges mindig többet mond elvét nem épp alkalmazta...... :)
- első kínos kérdésem, miután egy ilyen vicces mondat hagyta el a száját, h: ezért ülünk be először ide, hogy jobban megismerhessünk titeket! erre én : és mikor jön az a rész, amikor mi is beszélhetünk? :D erre: napközben lesz rá időtök...
- 2. kínos kérdés: mért hívjátok magatokat oktatási intézetnek, ha reklámkampányokat értékesítetek? erre már szikrázó tekintet, s nagy marketinghablaty a reakció...
- legszebb és egyben utolsó dialógus:
a srác a mellém mára beosztott kócsnak: Anita, kérlek beszéljünk egy pillanatra szakmai ügyben ( és hangsúlyozza, h szakmaiban, szerinte ennyire sötétek vagyunk :)
erre én, mikor visszatérnek (a pasi már jobbra-balra-le-föl pislog, a szemembe már véletlenül se néz, pedig az elején mint Ká, úgy próbált bűvölni): "csak nem arra hívtad fel az Anita figyelmét, h vigyázzon velem, mert lehet sejtek valamit?"
erre: teljes leakadás..pumpája az egekben, majd: "ilyen JÓ megfigyelő vagy??" óóó -mondom- tehát akkor ilyen JÓK a megérzéseim?? :D akkor további jó hazudozást!"-----------------------------------

Nektek köszönhetek egy nagycsomó megspórolt energiát! Na meg nevetést, rajtuk :)

A hammernek meg ma néztem utána itt, de itt már nem kell személyes tapasztalat (alapból gyanús,h egyből jön a kis automatikusan generált e-mail,h mennyire klassz az egész..), de BIZALMAT SZAVAZTAM NEKTEK! :) Mivel az MOI-nél pontról pontra minden úgy zajlott, ahogy itt olvastam.. S lehet, hogy -mivel nem kicsit szeretnék már munkát- elcsesztem volna rá a napom hátralevő részét, többet biztos nem, mert mikor előkapta a kis ingyenes színházkuponjait, már láttam,h miről is van szó.. :)

Szeretném, ha feltennétek a levelem, hogy lelket öntsek érzékenyebb lelkű pályakezdő női bajtársaimba, hogy ezek az egérutak nem katasztrófák, csak mókák, ha már úgy mész oda,h nagyjából tudod, miről is lesz szó, vagyis miután lecsekkoltad ezen a remek oldalon a visszahívó céget, vagy csak nézelődsz, s belebotlasz egy hihetetlenül ismerős hirdetésszövegbe, s rájössz,h elküldted rá te is, s kiderül, hogy kb szervkereskedőknek akarnak kiközvetíteni :)

Hajrá munkakeresők!

Üdvözlettel: Lelkes Denemhülye Pályakezdő