A mekibe sem kellek

Olvasónk szeptember óta munka nélkül tengődik és hiába adja be hetente 10-15 helyre önéletrajzát, nem sikerül állást találnia.

Olvasgatom ezt a blogot, és nem tudom eldönteni, hogy szerencsés vagyok-e vagy szerencsétlen. Július óta keresek munkát, szeptember óta vagyok munkanélküli. A cég, ahol dolgoztam, áprilisban adott fizetést utoljára.

 

Májustól szeptemberig (akkor sikerült megszabadulni tőlük- nem akarták kiadni a kilépő papírokat) egy fillér bevétel nélkül maradtam. A korábban félretett pénzből sikerült úgy-ahogy megéljek. A lényeg: az elmúlt 2 hónapban heti 10-15 pályázatot küldtem el, a mérlegem a következő: 0 interjú, 5 visszautasítás.

 

Elmentem volna a mekibe is dolgozni, de ők is visszautasítottak. Valaki azt mondta, tagadjam le a diplomámat...kérdezem én, akkor könnyebb lenne? Nem mellékesen, van néhány év tapasztalatom, egy felsőfokú német és egy erős középfokú angol nyelvtudásom. Próbáltam tanítást, babysittinget vállalni.....de semmi eredmény.


Ha most nem lenne valaki, aki a "hónom alá nyúlt" akkor éni s vidéken tengetném az életemet a szüleimnél, és azon gondolkoznék, ha véletlenül interjúra hívnának, az útiköltséget miből fizetném ki (szüleim-Bp 8000 HUF)