Ki fognak rúgni, mit tegyek?

Tisztelt munkahelyi terror!

 

kirúgnak

A válság útólért engem is ezért kérném a Blog és a kommentelők segítségét mit tegyek! 2 éve diplomáztam jelenleg egy bank-ban dolgozok mint főállású munkatárs. ma kaptam meg a hírt hogy felmondanak nekem.

 

azt szeretném megtudni mivel még nem történt velem ilyen hogy mit csináljak?amit orrom alá tolnak papírt írjam alá? idénre járt nekem 20 nap szabadásg ebből csak ötöt vettem ki.. maradt 15 beteg se voltam 2 évet túlórázva végigdolgoztam. egy rossz szavam nem volt soha, és rám se panaszkodtak. úgy halottam hogyha a válság miatt mondanak fel mint ürügy és utána felvesznek vkit a helyemre akkor perelhetek ez igaz?végkielégítés jár?

 

főnőkőmet megkérdeztem h referenciát ad-e rolam ettől elzárkozott. Pár honapja tett nekem egy erősen sexuális ajánlatot lehet ez volt az oka h most kirugnak? (huszonéves lány vagyok fonokom 40es családos ember...)

 

jozan ésszel ugy gondoltam huzom ameddig lehet tehát kiveszem a 15 nap szabimat utána 2 hét betegállomány és utána 1 honap rendes felmondás? ez igy jo sorrend?DE mivan ha holnap találok egy állást (optimista vagyok)és szeretnék hogyha holnapután kezdenék uj helyen? mivan hogyha a 15 nap szabi alatt találok uj melohelye? akkor az 1 honap felmondás mindig végigkell várnom?
mi a jobb? ha én mondok fel? ha ők mondanak fel nekem? közös megegyezés? lehet ebből vmi bajom ha nem irom alá amit elém raknak papíros? ismerőseim azt mondták az lenne a legjobb ha találnék vmi munkahelyet és én mondanék fel..

 

ha felmondok akkor első utam a munkaugyi központba kell h vezessen h regisztráljanak mint munkanélkuli??:(

 

én dolgozni szeretnék minél hamarabb akár jelenlegi munkahelyemen de nemtudom mi ti tévő legyek és hogy induljak el...

 

kérem a vezeték nevem ne szerepeljen !
köszönöm

Címkék: munka, felmondás