Megpróbálta leszedni a ruhámat

A főnököm alapjában véve jó fej, egy álom főnök, engedékeny, nagyvonalú, jókat lehet vele bulizni, tényleg a tökéletes főnök, minden beosztottja nagyon kedveli. Szeretem a munkahelyem, nagyon jó itt dolgozni, a munka is érdekes és a munkatársak is nagyon jó fejek.

 

Volt egy céges buli más városban, nem ahol lakunk, szóval egy szállodában aludt a társaság. Éjfél körül elfáradtam, fel akartam menni a szobámba, a főnök utánam jött, azt hittem, ő is megy a saját szobájába, de nem.


Velem jött, mintha misem lenne természetesebb, belépett a szobámba, először azt hittem, valami bizalmas cégügyet akar velem megbeszélni, de egy pillanat alatt nekem esett. Ölelgetett, megpróbálta leszedni a ruhámat és annyit mondott ne tiltakozzak, mert persze rögtön vissza akartam utasítani.


Nagyon kellemetlen helyzet volt. Én csak annyit bírtam mondani, hogy "nem, nem, nem akarom!" Próbáltam leszedni magamról, de nem bírtam vele. Mindig csak azt mondta, nekem akar jót, ne tiltakozzak.

 

Szerencsére olyan részeg volt, hogy végül eldőlt az ágyamon és elaludt. De másnap, amikor kijózanodott, közölte velem, hogy legközelebb nem fog elaludni, és nem úszom meg.

 

k.