Kikezdett velem egy képviselő

Nagyon jó munkahelyem volt, szerettem a munkámat, de hat évi munkaviszony után kiismertem a kolléganőim kétszínűséget, csalódtam bennük ,de legjobban a főnökeimben csalódtam, akik sosem álltak ki mellettem. Mindig mindent egyedül kellett megoldanom, amely a szakmai területen sikerült is,de amikor egy képviselő kikezdett velem és én nem álltam kötélnek, fél év alatt maximálisan kikészített a munkahelyemen .

 

Lépnem kellett, mert ilyen alakokkal szemben egy kis beosztott dolgozónak nincs esélye. Azóta már 2 munkahelyem volt, de nem tudok normális helyre elhelyezkedni, mert vagy jóval kevesebb a fizetés, vagy sokat kell átszállással utazni. Mérlegképes könyvelő és adócsoport vezetőként dolgoztam, a könyvelés területén 20 éves szakmai gyakorlatom van, mégsem becsülnek meg sehol.

 

Jelenleg egy gyesen lévő kismamát helyettesítek, de lehet, hogy hamarosan már munkahelyem sem lesz, mert létszámcsökkentést rendelt el a megyei vezetés. Jó kilátások! Hallottam már munkahelyi zaklatásokról ,de arról nem, hogy a felügyeleti szervek mit tettek ennek megakadályozására.

 

Amikor fel akartam jelenteni a zaklatómat, a munkatársaim kijelentették, hogy akkor nekem is mennem kell a munkahelyemről. Hát sajnos így is úgy is mennem kellett. Szeretném már egyszer biztonságban érezni magam egy jó munkahelyen, de nagyon úgy néz ki, hogy ez csak álom marad.

Veled is kiszúrtak?Írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz