Már a minimálbér is jó lenne

Én mindig egy becsületesen élni szerető ember voltam és vagyok. Mindig szerettem betartani a törvényeket , sőt katolikus révén a 10 parancsolatot.


De sajnos eddigi tapasztalataim alapján rá kellett jönnöm , hogy olyan világot élünk , hogy

az él meg benne , aki csal , lop , hazudik és nagy a szája , de tehetsége semmi.

Én is munkanélküli lettem a válság hatására immár 13 hónapja és nem találok munkát , mert nincs semmi ismerősöm , hogy valaki bedugjon egy jól fizető munkahelyre. Persze munkahely keresés közben botlottam én is nem egy biztosítási cégben , aki felajálta a biztosítási ügynöki pozíciót , de én nem tudom ezt a munkát végezni , mivel először is ütközik alapelveimmel , másodszor nincsen jó meggyőző tehetségem és sok gazdag ismerősöm.
Saját szakmámban az elküldött Önéletrajzokra általában ez volt a válasz :
“Köszönjük jelentkezését, azonban a beérkezett pályázatok alapján az állás betöltésére más személyt választottunk.”

 

vagy :
“Köszönettel megkaptuk bemutatkozó anyagát, melyet engedelmével adatbázisunkba elraktároztunk. Ezúton tájékoztatjuk, hogy cégünk tervezett további bővítését egy későbbi időpontban valósítjuk meg.” – akkor miért is hirdette meg az állást????


Ha viszont véletlenül sikerül és behívnak interjúra és az ember azt érzi , hogy végre jól teljesített úgy a szakmai , mint az idegen nyelvi interjún , akkor eltelik 1 hónap és az én érdeklődésemre azt a választ kapom , hogy : “sajnos nem önt vettük fel”, vagy “sajnos megszüntettük az állást , már nem veszünk fel senkit “.


Elvállalnék takarítási munkát is , a felső fokú diplomám ellenére , mert a munka nem szégyen tartja a közmondás , de ilyenre sem akarnak felvenni , mivel túlképzett vagyok…vagy tagadjam le a diplomát??…vagy mit csináljak , hogy keresethez jussak??
Már oda jutottam , hogy egy minimálbér is jó volna , csak pénzem legyen.
Most képezem magam , német nyelvtanfolyamra járok , mert így legalább emberek között vagyok és hasznosan töltöm az időt.


De stratégiát változtattam és keresem a “hátszelet”- a magyarországi kapitalizmus alapját !
Remélem így több sikerrel járok.


Mindenkinek sok sikert kívánok és kitartást ! Egyszer nekünk is jobb lesz !


Üdv.G

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a  munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!

 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz