Az egész cég egy nagy csalás

Tisztelt Blog!


Egy hete új munkahelyem lett ,aminek nagyon meg is örültem,mivel az otthonomtól 5 percre van mindössze.


A következőt tapasztalom az elmúlt hét folyamán:
ez egy büfé a napi 50–100 ezres forgalomból pénztárgépbe napi 3–4 ezret üthetünk csak be,a többi ugyebár „feketén“ megy.


Nincs nap végén elszámolás,mivel nincs minden beütve nem tudjuk mi alapján kiszámolni,hogy a napi bevétel jó-e vagy sem.Hetente egyszer a főnök és a könyvelő leltározok és az alapján mondják meg,hogy a bevétel megfelelő-e.Kapásból első héten közölték hogy van 20 ezer hiány és levonták a béremből,meg két másik lányéból,mivel hárman dolgozunk váltott műszakban.


Én tudom magamról hogy nem vettem ki a széfből,viszont a másik két lányt nem is ismerem.Nem tudom jogos e a levonás,vagy mi alapján vonták le,de érdekes dolgok vannak a munkahelyen.Pl nem jelent be csak részmunkaidőre, a fix 500 ftos órabérből vonja még le hóvégén a 7000 ftot tb-re és hasonlók.


Kérdem én mit tehetek hogy ne vonogassanak le pénzt a fizetésemből?Nem voltam ott leltárnál,én nem látom át a dolgot.Az egész cég egy nagy csalás. 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a  munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!