Ön nem erre a munkára termett

Na akkor én is ide firkantom kis történetemet, nagyon hasonlít erre. Pár hetet beadtam a jelentkezésem egy céghez, amelyik tesztekkel foglalkozik, kompetenciákat mér, stb. felhívtak, beszélgettünk, elküldték a tesztjüket. Ügyfél látogatás van a melóban, tehát fontos a személyes fellépés, kisugárzás is. Ennek ellenére a tesztjük alapján döntöttek, nem hívtak be személyes interjúra.

 

 

Oké, tudomásul vettem, egy szót nem szóltam (kb az jött ki a tesztből, hogy inkább vezető, meg önálló típus vagyok, gondolom ezért). Persze tele volt értelmetlen, valós életben is cáfolt megállapításokkal az eredmény, de nem értem rá ezzel foglalkozni, tehát hagytam.

 

2 hét múlva újra fenn a pozi: írok nekik, hogy a teszt már megvolt, ha nem találtak ideális jelöltet, talán most beszélgethetnénk - mindezt szerelmes formában persze. felhív másnap a főnökük (kinézete alapján 50-es egykori orosztanárnő) és kérdések után közli, hogy akkor személyes interjú még aznap.

 

Na, örültem mint majom a farkának. Rá 20 percre ismét hív, ja, hát van egy teszt, azt előbb ki kéne tölteni. Nondom én azt már kitöltöttem, tud róla? Nem tud, meglepődik. mondom bele is írtam az e-mailbe, amiben leadtam a második jelentkezésem. arról sem tud. Oké, mondom spóroljunk időt, elküldöm a teszt eredményét, megvan a gépemen. Eltelik fél óra, és visszaír, szó szerint ezt: tisztelt xxxxx úr! valóban nem érdemes találkoznunk. Ön nem erre a munkára termett! sok sikert! üdvözlettel: xxxx

 

Hát most mondjátok, hogy sértődékeny vagyok, de elküldtem a faszba. mi az hogy nem erre termettem? hogy lehet ezt ilyen stílusban közölni? Ráadásul ők voltak olyan ügyetlen faszok, hogy egy e-mailt nem tudtak rendesen elolvasni. Ezt így el is mondtam nekik, így már nem is dolgoznék náluk.

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.comcímre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!