Kirúgtak egy szál cigi miatt

Tisztelt MT!


Egy rövid történetet írok le, melyhez a segítségüket kérem.2011. május 16.-ig egy 3betűs "magyar" töltőállomáson dolgoztam Fejér megye egy kis városában shop-eladóként, ill. kútkezelőként. Április 19.-én délután 3 óra körül úgymond "aktív értékesítés" alatt a kútfejek biztonsági övezetén kívül elszívtam egy cigarettát.


Ebben az időben a kúttal szemközti  parkolóból, a tudtom, és beleegyezésem nélkül mobiltelefonnal fényképes felvétel készült rólam! Ennek következményeként május 16.-án felhívott!! a munkáltatóm,a kút üzemeltetője(mint E.V.) és közölte, hogy a területi vezető "parancsára" nem dolgozhatom többet a töltőállomáson.

 


Mivel semmilyen hivatalos dokumentumot nem kaptam munkáltatómtól, én másnap pontosan megjelentem a munkahelyemen, de már egy ismeretlen "kolléga" váltott műszakot helyettem.


Ismereteim szerint (Munka Tvk.-e), aznap meg kellett volna kapnom a felmondásomat, illetve az addigi járandóságomat, ami a mai napig nem történt meg. Munkaköri leírásomban nem szerepel a dohányzás tiltása, illetve az előbb említett aktív értékesítési időszak alatt történő kötelező kinn tartózkodás sem.
Munkáltatómmal több alkalommal konzultáltam, de a mai napig eredménytelenül.


Úgy érzem, hogy személyiségi jogaimat sértették a fényképekkel, amiket én csak hallomásból tudok, hogy készültek rólam.
Milyen jogi lépéseket tehetek, illetve van-e értelme egyáltalán?


Köszönettel válaszukat: G.


 

 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a