Nem engednek el apám temetésére

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.

Tisztelt Mt!

 

Olyan problémával fordulok önökhöz, amit nem tudom miként oldhatnék meg. Mármint úgy, hogy a munkámat is megtarthassam. Egy kis abc-ben dolgozok eladóként, már lassan egy éve. Sajnos nem volt választási lehetőségem, ezért olyan dolgokat is el kell tűrnöm, ami másnak kibírhatatlan volna. Napi 8 órára vagyok bejelentve, ehelyett 12 órázok minden áldott nap, a fizetésem 100 ezer forint, ennyit kapok kézhez.

 

Nincs szabadság, nincs pihenés, folyamatos hajtás van, enni, inni is csak akkor lehet, ha nincs egy árva lélek sem a boltban. Nehéz helyzet, de csinálom, máskülönben utcára kerülök, az meg nem vonzó lehetőség. Emellett Van egy kiskorú fiam, akit el kell tartanom, még csak 13 éves, az édesapja külföldre ment, itt hagyott minket, anyagilag nem számíthatunk rá.


Eddig édesapám segített bennünket, ahogy lehetősége engedte, de október közepén tragédia történt, szegény hirtelen rosszul lett és a kórházban elhunyt bő egy hét ápolás után. Ez már önmagában szörnyű veszteség, amelyet nem tudtam feldolgozni, de ez rengeteg ügyintézéssel is jár, amelyet a főnököm ellehetetlenít. Hiába mondtam neki, hogy legyen megértőbb, meg nem tudja senki helyettem elintézni a temetést és a többi velejáró dolgot, megfenyegetett, illetve megzsarolt.

 

Választás elé állított, pontosabban azt mondta, hogy elenged ügyet intézni, kapok két teljes napot, de arról szó sem lehet, hogy a temetésen is ott legyek, mert nem tud tovább nélkülözni. Próbáltam kérlelni, a lelkére beszélni, de közölte, hogy keres a helyemre valaki mást, ha nem az ő szabályai szerint teszem a dolgomat,ha gondolom már másnap nem is kell mennem.

 

A két napot megkaptam, elintéztem mindent, a temetés dátuma is megvan, de nem tudom mit tegyek, kétségbe vagyok esve. Édesapám temetésén ne legyek ott, amit sosem bocsátanék meg magamnak, vagy veszítsem el az állásomat és megélhetésemet, amivel viszont a fiamat hozom nehéz helyzetbe, sőt, akár ahogy írtam, még az is megeshet, hogy utcára kerülünk, ugyanis albérletben lakunk és nincs hova mennünk, édesapám után sajnos nem örököltünk lakást.

 

Amennyiben valaki tudna hasznos tanáccsal ellátni, kérem írja meg. Nagyon fontos volna.

 

Köszönettel : Edit, egy anyuka