Ezekkel a sofőrökkel baj van

Rövidke pályafutásom volt egy vidéki igen kis cégnél 3 kocsi ,három
sofőr. Egy családi vállalkozás Békésmegye. Röpke 5 napot dolgoztam náluk az alábbi eredménnyel.Egy jellemző kör.A francia tengerpartról németeken át a cseheken keresztül jöttem haza.

 

A távolság 2400 km volt 37 óra alatt ugy hogy semmit nem aludtam és volt két felrakodás és két lerakodás. Ezt egy 3,6 tonnás járművel.Éjszaka szinte tejködben 110-et tartva ugyanis kaptad sms-ben hogy tartani a sebességet mert nem érsz oda időben. Életemben ennyi közlekedési szabályt nem szegtem meg mint e 4 napon alatt.

 

A német autópályán egyszer elaludtam és a rázón ébredtem úgy kivert a HIDEG VERÍTÉK hogy azóta is érzem. Ha levonom a rakodási időket akkor kb 31-32 óra alatt volt meg a 2400.km.Ezt valahogy elfelejtették mondani mikor felvettek.

 

Ezek a sofőrök potenciális veszélyt jelentenek minden normális közlekedőre.A nagyobb elosztókon találkoztam több sofőrrel messziről meglehet őket ismerni, nyúzott arc szűk pupillák fásultság.Hihetetlen hogy nincs szabályozva az ilyen típusú munkavégzés. Ugyanis ez kereső tevékenység foglakozás szerűen vesznek rész a forgalomban árut szállítanak és napi 15 órát is vezetnek.

 

Felháborító. Mindezt írtam azok nevében akiket kihasználnak
lelkiismeretlen vállalkozók kihasználva a terület szabályozatlanságát.

 

Persze felmondtam.

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.

Címkék: munka, állás