Egy iskolás kölyök többet keres nálam

Sziasztok!

Recepciósként dolgozom egy olyan helyen ami tulajdonképpen egy családi vállalkozás. Egyetlenegy váltótársam van a főnök icipici unokája aki egész nap a kisujját sem mozdítja tehát gyakorlatilag mondhatjuk h nincs váltótársam m az ő munkáját is én végzem. Ugyanis nemcsak annyi a feladatom h ülök a recepción, hanem mosok, vasalok, mosogatok, takarítok, budit pucolok sőt még néha szobát is kell takarítanom. Gondolom azt nem kell mondani sem h ezeket a feladatokat az unokának nem kell elvégeznie mégis sztem a háromszorosát is megkeresheti mint amennyit én kapok.

2069102.jpg

Ezzel már nagyjából meg is barátkoztam, örülök h egyáltalán van munkám, de ami a minap történt az kiverte a biztosítékot. Pár napra beugrott ide dolgozni egy taknyos kölyök sztem még 18 éves sincs, iskolába jár és nekem kellet kifizetni nap végén ezt az 1 napját. Be sincs jelentve és 500 Ftos órabérben van míg én aki gürizek látástól Mikulásig és egyetlen olyan alkalmazottjuk vagyok aki dolgozik is nem csak egész nap cigarettázik és nézi a filmeket munkaidőben nevetséges 450 Ft-os órabérért bohóckodom. Egy iskolás kölyök többet keres nálam.......

Na ez hogyan is van?Felháborító!!!

Anonim (kérem a nevem ne jelenjen meg, köszönöm)