Az ellehetetlenítés magas foka

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre

 

Tisztelt Munkahelyi terror!     

 

Nemrég írtam hogy a főnököm milyen kész tényekkel állt elő,de a legújabb agy réme a következő. Előzmények: 5 éve dolgozom a cégnél mint felszolgáló éjszakai műszakban. Ez év szeptemberében kitalálta hogy írjam alá a közös megegyezéssel való felmondást és utána egyszerűsített munkaszerződéssel dolgozhatok tovább. Ezt én elutasítottam és lőn szeptember 14-től elküldött szabira,később én betegszabira mentem egészen október 24-ig. Közben mikor bevittem a táppénzes papírt közölte hogy nincs meg a műszakom így kitesz a teraszra árulni a vackait. Kimentem mert ha felmondok egy napra sem kaphatok munkanélkülit és a jog folytonosságom is megszűnik. Első nap: A kinti hőmérséklet verte a plusz 10 fokot és csak 8 órát kellett végig állnom természetesen egy vendég nem volt. Mindezt egyetlen munkaruha nélkül. Nuku védőital ebéd szünet meg egyebek. Siker és haza elgémberedett ujjaimat a trolin melengettem. Második nap: A főnököm dolgozott bent én kint és a legszebb szó ami elhagyta a száját az a jó édes kurva anyád volt mert olvasni próbáltam a kijelölt helyemen mivel szeretném befejezni az iskolámat.

 !B0isQnQBWk~$(KGrHqZ,!jQE)pqshS3NBM,vlMh)rQ~~_35.JPG

Természetesen erre nem sok visszaválaszolni valóm volt inkább kimentem a helyemre és "dolgoztam". Harmadik nap: Természetesen nem izzadtam a munkahelyen mert a szar is belém fagyott de megint megtalált hogy mi az hogy én nem figyelem az autóját és miért nem szóltam neki hogy a parkolóőr bünteti?

Megjegyzem : végig néztem és nem is szóltam mert úgy gondolom hogy aki drága kocsival jár az igen is fizessen a parkolásért. Eljött a délután és megint nem bírt magával kezdte a szövegét hogy azért vagy itt mert nem mondtál igent a szerződésre és megérdemled. Erre sem válaszoltam semmit. A hideg elviselhetetlen de még ezt is megfejelte azzal hogy eldugta a pokrócot hogy nehogy már jól érezzem magam. Sebaj gondoltam majd kibírjuk valahogy. Így lett. Lőn negyedik nap: A szokásos nap kipakolás az ihatatlan védőitalom melegen tartása (3 liter víz +5 teafilter pár kanál cukor és citromlé) Esküszöm visszasírom a menzai teát. Egyszer csak megjelenik és mondja hihetetlen milyen bunkó vagyok hogy nem árulok egész nap semmit és igazán mit is képzelek magamról. De ő most nagyvonalú lesz velem és elenged iskolába de akkor csökken a fizetésem,de jó lesz. Erre a válaszom annyi volt hogy nem.

 

Miér? Mert nem fogok felmondani  hogy te idén télen elmehess síelni a debil családoddal, ha nem tetszik akkor rúgjál ki! Szépen arrébb sétáltam azt jó napot! Nem mondott semmit csak jött az erősítés a másik tulaj oldalán békülékenyebb hangnemben. Ugyanaz a kérdés és hasonló válasz. Ennyi. Ötödik nap: A szokásos fagyoskodás és az ihatatlan teának nevezett lötty kortyolgatása és az időre történő pisilés csodálatos világa. Délután megint hegyi beszéd amit fa arccal hallgattam végig nem azért mert nem érdekelt hanem mert megfagyott az arcom. Elvileg Hétfőn beszélünk a további munkám sorsáról ill. a megalázásomról. A védő ruházatot nem finanszírozza közölte hogy oldjam meg. Mit tudok csinálni azon kívül hogy a munkaügyi felügyelőségen feljelentem???Válaszokat előre is köszönöm!

 

Egy kitartó