10 zsemle miatt csesztet a boltvezető

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.

 

Tisztelt Munkahelyi terror blog!

 

Tegnap elmentem dolgozni a munkahelyemre délután és a kenyeres szállítótól vettem 10 zsemlét, amit ő berakott a kocsiba, amivel mentem. Mikor át öltöztem a boltvezető azt mondta, hogy Kocsi ellenőrzést tart és hozzam le a kulcsot és mutassam meg, mi van az autóba. Én ki is nyitottam mindent és ott volt benne a 10 zsemle, amit előtte vettem, de nem volt nálam számla. És azt mondtam neki, hogy egy másik boltban vettem.

 zsemle.jpg

Át vizsgálhatja e a kocsimat munka előtt? Kaphatok e miatt valami szankciót? Mindig meg kell e mondanom, hogy mivel jöttem és abban mi van? Be kell számolnom neki, hogy mit mikor hol vettem és hogy ki mit tesz az én kocsimban a mi a párom tulajdona, mert az ő nevén van. Az ő engedélyével lehet csak megnézni a kocsit?

 

Kérem, segítsen!