Mit tegyek, ha beteg a gyerek?

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.

 

Tisztelt Munkahelyi Terror blog!

 

12éves lányom van aki tegnap belázasodott. Elvittem az orvoshoz aki miután megvizsgálta és kiírta egy hétre, közölte velem hogy nekem már nem jár táppénz. Ezután másnap lementem a saját háziorvosomhoz akivel közelharcot vívtam hogy írjon ki betegállományba. Ez alatt az idő alatt a gyerekem otthon feküdt lázasan és kb.1,5órát ültem a dokinál (3beteg volt elöttem).Felháborítónak tartom azt hogy miért gondolja bárki is hogy egy lázas gyerek tud magáról gondoskodni 12évesen. De ha mondjuk valami történik azzal a gyerekkel a szülőt azonnal gondatlansággal vádolják és akár börtönbe is zárják!

 Tappenz.jpg

 Ezután majd az éves szabadságunk fele is arra megy el,hogy a gyereket ápolom otthon? Megteszem, persze a gyerekért mindent!Gondolkodjon már el egy kicsit aki ezt kitalálta mekkora probléma lehet ez ott, ahol nincs nagyszülő!!!Nálam már nincs 4hónapja halt meg az anyukám!Arról nem is beszélve hogy a mai világban lassan az utcára se merünk majd kimenni,nemhogy a gyereket otthon hagyjuk egyedül egésznapra ráadásul betegen.

 

"Nagyok" ezek a gyerekek betegen még mindig kicsinek számítanak. Sok szülőnek elég nagy problémát okoz hogy a nyári szünetben elhelyezze a gyerekét. Remélem erre a problémára egyszer felfigyelnek és gondolkodnak rajta hogy megváltoztassák ezt a mostani rossz táppénzes rendszert! 

 

 Üdvözlettel:Andrea