6 diplomával katasztrófális helyzetben

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre

 

Tisztelt Cím!

 

 Én 1954-es születésű vagyok. Helyzetem katasztrofális. 6 diplomával rendelkező tanár ember vagyok.2011-ben bezárták az Intézményemet, ahol gyakorlati-oktatásvezető voltam. Jogutód intézményhez kerültünk, ahol az igazgató nem adta meg a vezetői kinevezésem,(anyagilag 78 ezer Ft-os veszteség!!!)hiába a törvény szerint a jogutód intézményt úgy kell tekinteni minden téren, mintha ott dolgoztam volna. Munkaügyi Bíróságnál van az ügyem, első fokon elutasították. De tudni kell azt, hogy a tárgyalások idején a bírót lecserélték. Az ítélet indoklása katasztrofális, egyszerűen nem állja meg a helyét, nem tudta alátámasztani, nyilván ezért adtuk be másodfokra.(4 hónap elteltével kézbesítették az ítéletet, gondolom az indokláson gondolkodott a bíró) Ha ott is valami hasonló elképesztő ítélet lenne, akkor Kúria, ha ott is ilyen, akkor Brüsszel.

 29660.jpg

Azóta is beteg vagyok, a körülmények okozták betegségem. Táppénzjogosultságom már fél éve lejárt, semmi ellátást nem kapok, minden tartalékom elfogyott, lassan a 37 év alatt megszerzett lakásomat fogják elvinni a fejem fölül, mert már nem tudom fizetni a közüzemi dolgaimat. Senkit nem hagyunk az út szélén szlogen csak annyira változott, hogy nem hagynak ott, hanem oda löktek!!!! Rokkantnak nem tudok elmenni,46%-ot kaptam, hiába is fellebbeztem. Ez ki van találva azért, hogy így csak 40000Ft rokkant ellátást kaphatnék. 37 év befizetéseim után 59 évesen!!!!!!!Hol a pénzem? Mit kapok vissza a befizetéseimből?

 

Az elmúlt időszakban, aki 55 évesen nyugdíjba mehetett/nő/, az persze, hogy nem rokkant le. De aki most 59 éves, nyilván betegségei szaporodnak, (na meg az intézkedések )azok haljanak éhen, vesszen el mindenük, amit tisztességgel megszereztek. Vissza kell állítani a Ratkó-korszak gyerekeinek a régi nyugdíjrendszert.Követeljük!! Álljunk ki érte!!! 

 

Tisztelettel egy Ratkó-korszakban született '54-es nő!