Az éhségtől már gondolkodni sem tudok

Tisztel cím.

 

Ausztriában dolgoztunk az építőiparban,Magyar céggel. A neve K . Kft.A szeptemberi béremet két részletben ugyan de megkaptam,Az október-novemberit azonban,ezidáig nem kaptam meg,akárhogy kérem könyörgök, anyagilag totál mínusz,semmit nemtudok már fizetni,hitelbe veszem a kenyeret,A család romokban,az idegösszeomlás határán vagyok. Hogy lehet ezt intézni nem tudom.

 

Az éhségtől már gondolkodni sem tudok. Kérem segítségüket. Ja és a kilépő papírokat sem kaptam meg, állítólag még állományban vagyok-4 órában,ezt ma mondták telefonon. Magyar és Oszták munkaszerződésem megvan.

 

Tisztelettel: B Sándor, Kőműves

 

Tisztelt Uram! 

 

Követelését fizetési meghagyás útján is tudja érvényesíteni, ez egy egyszerű, elektronikus eljárás, amit bármelyik, Önhöz közeli közjegyzőnél személyesen meg tud indítani.  Vinnie kell magával a munkaszerződését, illetve személyi igazolványát, valamint a közjegyző munkadíját, ami az ügyérték 3%-a, de minimum 5000,- Ft.  

 

Üdvözlettel:  Erynnis