Kihasználnak minket, mert vidékiek vagyunk

2009ben az expressz újságban megjelent egy bentlakó hivatalsegédi állás, lakással a fővárosban,mivel Hajdú bihariak vagyunk jelentkeztünk, felvettek azzal a kikötéssel, hogy ketten a feleségemmel kell jönni.

A feleségemmel megbeszéltük, hogy túl vagyok az ötvenen, azt mondták, ez nyugdíjas állás. Falunkban nem sok munka volt, építőiparban tevékenykedtem, mint ács, heti 40 órát rendesen le kellet dolgoznom, nappal 4 órát karbantartottam, 4 órát portai szolgálatban voltam. Ezeken felül elláttuk az iskola felügyeletét, őrzését. De csak a napi 8 óráért fizettek és nekünk kellett kifizetni a szolgálati pihenőhely rezsijét, be nem lehetett jelentkezni, de a szolgáltatónál nevemre íratták a fogyasztásmérőket. Sajnos ez évben kezdődött meg a nagy baj, a fenntartó ellenőrzést tartott az intézményben és ekkor derült ki a  a turpisság.

 

2002 óta az intézményben nem lakhatott senki, jogellenesen vett fel bennünket, az igazgató ő tudta ezt és elhallgatta előlünk is, megtévesztett, azzal érvelt, hogy spórolásból tette, hogy ne kelljen fizetni az őrzésért.  Magyarul kihasznált bennünket, lehet azért, amiért vidékiek vagyunk.  Okt 17 én kaptunk egy papírt, hogy költözzünk ki nov 1 re. És most már karbantartó vagyok reggel 6 tól 14 ig.

 

Az őrzést 3 éjjeli őr látja el, amit mi ingyen tettünk és fizettették a rezsit is. Albérletet nem akarnak fizetni és bejárást sem, mit tegyek, ha nem megyek dolgozni, megszűnik a munkaviszonyom, de 225 km re van az állandó lakásom. Annyit keresek, amit fizetnem kell,a lakásért, nem tudok lépni semerre ,és tűrnöm kell azon a munkahelyen ahol megaláznak. Hátrányosan megkülönböztetnek a többitől, hiszen nekem semmi nem jár. Van olyan munkavállaló, aki hetente 3 napot dolgozik, de ötöt ír be a jelenléti ívbe.

 

Tisztelettel: Antal