9 hónapot kell várnom a pénzemre

Üdvözletem! 

 

Remélem önöktől választ kapok.  Cnc esztergagép kezelő vagyok a székesfehérvári Videoton területén egy Kft-nél. Idén azaz 2013. márciusában kismama lettem. Veszélyes munkakörrel azonnal táppénzre vettek. 8 órában dolgoztam addig, az ebéd szüneteket is ledolgoztam...na és itt jön az ÉRDEKESSÉG....

 index_7.jpg

Mivel éves munkaidőkeretbe vagyok/voltam előre júliusig ledolgoztatta velem a munkáltatóm az ebédszüneteket,így júliusig le volt dolgozva.... Áprilistól viszont én táppénzen voltam, sőt még állományból is kivett, de az előre ledolgozott ebédidőmet mai napig nem fizette ki túlórába. Az éves munkaidő keretre hivatkozva azt mondja , hogy a decemberi béremmel azaz Január 10.-én fogom megkapni.

 

Nekem ez nagyon sántít ,mert én úgy tudom, hogy ezt már a következő hónapba ki kellett volna fizetnie. Hol találok erre vonatkozólag törvényt? Miért kell várnom 9 hónapot arra az összegre amit velem ledolgoztattak előre? Joga van e egyáltalán visszatartani a 24 túlórát illetve ebédszünet ledolgozást amit plusszba ledolgoztatott? 

 

Válaszát előre is köszönöm

 

 christmas logo1.jpg

Karácsonyi akciónk keretében november 20. – december 31. között ingyen hirdethet nálunk! A részletekről tájékozódjon médiaajánlatunkból.