Mindig van egy-két barom, akit be lehet húzni a csőbe

Voltam olyan helyen is, ahol irodaház őrzést hirdettek 24/48-ban beadtam, persze csak emailcímet adnak meg, majd hívnak elbeszélésre. Bemegyek akkor közlik, hogy corvin sétány ruházati üzlet. Kérdezem, de én nem emlékszem, hogy bolti melóra beadtam volna, de nem baj folytatja, de-de én erre jelentkeztem, hallgattam tovább, jött a hülyeséggel, mondja hogy bírom-e az álldogálást mondom max egy óra, mondja napi 11et kell állni. Ekkor már mosolyogtam.

 IMG_7263_crop.jpg

Folytatja tovább hogy győzzem meg, hogy miért alkalmazzon, mondom neki, te győzz meg engem miért jöjjek ide, forgatja a fejét a barom, aztán valami tesztet tol elém, amit direkt rosszul töltök ki, mintha egy fulldebil idióta lennék, aztán elmondja a feltételeket, hogy levonás, ruha, fizetés, bejelentés meg ilyenek! A lényeg közli rengeteg a jelentkező, szóval ne számítsak semmi jóra, én csak egy jót mosolyogtam és távoztam. Kb. 45 perccel később hív, hogy felvett, menjek a boltba eset 7-re nézzek szét aztán holnap kezdhetek, ja és persze próbanap az első két nap. Értsd: NEM FIZETNEK SEMMIT!

 

Mondom ok! Persze nem mentem este hétre mert nem érdekelt. Hívott másnap vagy 5 ször aztán még az elkövetkező két napban párszor, de nem vettem fel. Annyira meg kellett győzni, hogy ő hívogatott! Persze mindig van egy-két barom, akit be lehet húzni a csőbe! SAJNOS!