Kártérítést kell fizetnem, mert felmondtam

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Tisztelt Munkahelyi Terror Blog!

A segítségüket szeretném  kérni. ( Nem tudom ez megjelenik-e valahol, de ha igen, nevezzünk engem inkább Lillának) Diplomás nő vagyok,sürgős lakhely váltás miatt fogadtam el a lent leírt munkát.

2014.december.01-2015.április 30-ig szóló szerződésem volt egy Kft-nél, ahol nemrég járt le a próbaidőm, és úgy nézett ki, hogy nem is lesz folytatása a szerződésemnek. Megjegyzem adminisztratív munkát végeztem, emberekkel kellett kapcsolatot tartanom és statisztákat készítenem. ( itt 173.000 volt a bruttóm, cafeteria nélkül)

1_2.jpg

Március közepén megkaptam álmaim állását, határozatlan szerződés, kétszer annyi fizetés. ( 300.000 bruttó és cafeteria ) Csak annyi volt a kikötés, hogy április 01-el kezdenem kell. ( Egy multi cégről van szó, így nagyon nem is voltam alku pozícióban velük )

Beadtam a felmondásom, amit nem fogadtak el. 1 havi fizetésemet fogják követelni és még plusz kártérítést. Amennyire tudtam utána néztem az Mt-ben, az 1 hónapot ki is fizetném nekik, csak nem tudom miért lenne joguk kártérítést követelni? Illetve mennyit? Segítségüket előre is köszönöm!

 

Lilla