A saját érdekük, hogy a felszámolóval ne kekeckedjenek!

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.comelérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

  Tisztelt Munkahelyi Terror Blog!

 

Végső kétségbeesésemben írok Önöknek.

 

52 éves vagyok, tisztességes, becsületes ember, akinek az életéből jelenleg hiányzik 8 év.

  1. június 01-én a munkahelyemnek ahol 2007. augusztus 08 óta dolgoztam elindult a felszámolása.

 

( Előtte cca.: 2 hónappal az ügyvezetőnk hazaküldött bennünket, mert nem volt munkánk, de erre sokszor volt már példa)

 

Ettől az időponttól folyamatosan kerestem telefonon, írásban, E-mail-ben a felszámolót, de

csak a postai leveleim egy részét vették át.

Igaz választ egyik levemre sem kaptam.

Az első levél 2015. július 10-én érkezett a felszámolótól, amelyben megszüntetik a munkaviszonyomat.

 

A mai napon (2015. szeptember 02-án) végre sikerült elérni a felszámoló céget.

 depression1.jpg

A következőkről tájékoztattak:

 

  • a papírjaimat nem, illetve csak részben adják át nekem (Tb kiskönyv + saját igazolásuk arról, hogy dolgoztam) erre két hetet kérnek.
  • a többi hivatalos dokumentum (ígéretük szerint) minimum 2 hónap múlva lesz meg!
  • a bérgarancia alaptól támogatást igényelnek, de a kifizetésre legalább 3 hónapot még várnom kell!!

 

A felszámolásnak nincsenek jogi előírásai?

Hogyan éljek meg? 

 

Az elmúlt fél évben már uzsorakamatra is vettem fel pénzt.   

Nem tudok elhelyezkedni, még álláskeresési támogatást sem kaphatok.

Nyugtatókon élek. Talán ha éjjelente 1-2 órát alszom.

Rajtam kívül még 10 ember várakozik a felszámolóra.

Mit tegyünk?

 

Már minden hivatalos szervet megkerestem, de senki sem „illetékes”.

Talán a Felszámolók és Vagyonfelügyelők Országos Egyesülete volt a legkorrektebb, ahol egyenesen megmondták a telefonba: 

 

 

 „ A saját érdekük, hogy a felszámolóval ne kekeckedjenek!”