Eltűnt a bevétel munka közben

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

 

Tisztelt Munkahelyi Terror blog!

 

A történetem a következő. Futárcégnél dolgoztam, 4 órás bejelentéssel, természetesen napi 14-15 óra munkaidő. A mellettem lévő rakodó nem volt bejelentve, három hete dolgoztunk együtt, mikor a telephelyre beérkezve közölte, hogy nincs meg a bevétel, valószínű kirántotta valahol, egy helyen álltunk meg hazafelé, ahol ő nem szállt ki! Feltételezem, az utolsó címen valakinek kiadta a táskát, míg én bent voltam a címen! Rendőrt hívtunk, felvették az adatokat, megkérdeztek mindkettőnket, hogy történt, majd távoztak.  

 courierservices.jpeg

 

Természetesen, mivel a srác nem volt bejelentve, szépen távozott. Az én fizetésemből kezdték vonni az összeget. Kaptam rendőrségi idézést, elmentem, a srácot kétszer idézték egyszer sem ment el.
Bekrepált a derekam, fel kellett mondanom! Követelheti-e az összeget továbbra is a munkáltató?

 

Elméletileg már kiléptettek, kértem küldjék el a papírjaim, azt mondták, be kell mennem, mert alá kell írnom egy csomó papírt! Köteles vagyok aláírni, vagy elég, ha postázza?

 

Köszönöm a válaszokat!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!